er zijn zoveel groepjes van clomid gebruikers dus ik dacht gewoon de november clomidjes samen te brengen! ik zit vandaag in mijn vruchtbare dag dus word spannend!!! ik had volgends de gyni een eitje van 18mm dus ik mocht wel klussen!
Heei Ik ben in oktober begonnen met clomid 50mg en die sloeg niet aan in november 100mg en die slaat wel aan had bijna week geleden een eitje van 18mm dus als het goed is is die nu wel gesprongen heb geen echo's meer gehad daarna. Ben in augustus 2012 gestopt met de pil.
hey stormpy welkom oktober is ook welkom ja voor mij is het nu ook even afwachten, hoever zit je in je wachtperiode wnnr zou jij kunnen testen?
ja test heb ik al in huis gehaald nu nog even wachten, heb jij ook zo last van opgeblazen buik? ik denk dat, dat nawerking is van clomid niet?
Ik had er nog 1 liggen 😁 En nee eigenlijk niet. Maar is denk bij iedereen anders ik heb namelijk vaak erge hoofdpijn en weet zeker dat het daar van is want heb bijna nooit hoofdpijn en zeker niet zulke die ik nu af en toe heb. Maar laten we hopen dat het et allemaal waard is 😁