Droomauto van mijn man. Die zijn plan is mijn auto over 2,5 jaar in te ruilen voor een E43 of 63 en daarna na 3 jaar voor de S klasse. Ik vind het net een vliegtuig zo groot dus laat man nog even in zijn waan en tegen die tijd gooi ik mijn mening erin
Hier 2 auto’s, een megane station was een compromis haha, de meest luxeuze uitvoering met meest aantal pk’s. Vriendlief wil namelijk het liefst een A4 maar we willen ook 2 auto’s. Dus nu die megane en een station Clio. Allebei nieuw gekocht.
Een Audi A1, totaaaal onhandig blijkt met een baby. Er past werkelijk niets in en ik zit met mijn knieeën tegen het dashboard aan wanneer de maxicosi op de isofix achterin staat. We dachten dat dit wel een goede vervanging zou zijn voor de VW Polo die we hadden. Dachten we ja .. Hij is op papier groter, daar houd het ook mee op.
Vind jij de kofferbak van de Evoque ook tegenvallen? Toevallig hebben mijn zus en beste vriendin er beide 1 gekocht afgelopen jaar en beide klagen ze over de kleine kofferbak. Ik vind het op het oog allemaal wel meevallen.
Ja hij is ook wel heel groot. Geloof 520 lang. En dat voor een vierzits. Maar het is de mooiste Mercedes die er is.
Ja klopt. Vreselijk vind ik dat. Maar hij is als een kind zo blij. En eerlijk is eerlijk; hij rijdt machtig lekker
Ik stond er laatst naast geparkeerd. Ik vind het een mooie auto en die deuren lijken me super handig. Nooit meer bang zijn als de kinderen uitstappen dat ze de deur tegen de auto ernaast open gooienm
Man een Volkswagen tiguan 7 zitter. Ideale auto voor de voetbal, verhuizen en veel op de weg zitten. Hij heeft al heel wat auto’s mogen rijden maar deze is het fijnst qua zitten en ruimte. De Lexus was een hele degelijke auto idem met de Audi A3. Ik rij nu een fiat 500 cabrio. Hiervoor een Renault, daarvoor ook een fiat maar kom even niet op de naam. Als volgende auto wil ik graag een Audi of vw, net een slagje groter dan nu en iets degelijker en het zijn fijne auto’s!
Ik dacht dat ze zich aanstelden maar ze hebben dus wel gelijk. Vanaf de buitenkant lijkt hij namelijk super ruim.
Ja dat is inderdaad zo. Maar ik vind het zo opvallend en heb het gevoel dat iedereen kijkt. Daar houd ik niet zo van
dat heb ik met mijn auto met jonge jongens/mannen. Heb ineens allemaal auto sjans sinds ik dat ding heb jongens en mannen blijken te vallen op pk's.