Vw passat station. Deze zomer gaan we kijken voor een andere auto.. wel wordt het weer een stationwagon
Tot 2 weken terug een jeep grand cherokee. Ik mis m nog Nu een skoda octavia, prima auto tevens hoor. Man een dacia werkbus.
Wij werken beiden minimaal 30 minuten van huis dus we hebben 2 auto's. Mijn vriend heeft een Volkswagen Touran Cross (7zits) en ik heb de nieuwste Volkswagen Polo. Hij heeft een benzine auto en ik een diesel. Eigenlijk zal diesel voor hem ook uitkunnen maar dat is maandelijks bijna niet te betalen met wegenbelasting. Daarom neemt hij op de dagen dat ik vrij ben mijn auto mee. Zodra de kinderen ouder zijn willen we de Touran verkopen en een Golf of Passat o.i.d. kopen.
Man rijdt in een Citroën Picasso en ik heb een Hyundai Atos (automaat), beide worden van de zomer vervangen...voor wat weten we nog niet precies maar ik ga dan in de gezinsauto rijden en man gaat fietsen of voor een oud barreltje kijken voor woon-werkverkeer...denk het laatste
Ik Ford Focus station van 2001, rijdt nog goed, weinig onderhoud. Man Mazda Demio van 2000, ruim een jaar geleden gekocht als tijdelijke auto. Nu eens kijken hoe hij door de APK komt. Zolang beide auto's niet teveel extra kosten meebrengen blijven we ze eerst rijden. Man gebruikt elke dag zijn auto, ik 5 van de 10 dagen ongeveer. Over een paar jaar wil ik over naar hybride of electrisch, afhankelijk hoe de markt is.