Ik heb juist helemaal geen eetlust, ik ben niet misselijk ofzo, maar gewoon geen honger! Ik ben vegetariër en daarom at ik wat vaker gekookt ei, nu gruwel ik daarvan! Yoghurt at ik nooit en vind ik nu juist heerlijk. Snoepen en snaaien is helemaal voorbij gelukkig
Toen ik rond de 8-9 weken zat wilde ik alleen maar friet frikadellen en flink wat mayo. Dat is echt helemaal over. Zoet chips koekjes ed geef ik niks om. Spare ribs vond ik eerst niks en die eet ik nu wel graag. Voor de rest eet ik nu graag aardbeien en boterham met smeer leverworst. Nooit gegeten en nu vind ik dat super lekker! Je mag 1 boterham met leverworst per dag ook niet veel maar we doen het ermee
Trek in alles wat maar fruitig en sappig is, fruit, verse jus d'orange, yoghurt etc. Ook ineens een manie voor cornflakes.
Zure matjes, aardbeien, heel veel koude siroop! Mjamjam! Geen trek in aardappelen en groenten bah.. Ik bedoel dat de gekookte aardappelen en gekookte groenten, ik een ovenschotel verwerkt met kaas eroverheen lust ik dan weer wel!
Ik kan ineens heerlijk genieten van een glas melk! Normaal vond ik dat niet te drinken. Ook sappig fruit is niet aan te slepen hier in huis Net weer een bakje aardbeitjes gehaald! 2,50 was het goedkoopste wat ik kon vinden,maar had er zo'n trek in ^^
Hier alleen broodjes kroket, pizza, broodje brie (verantwoorde natuurlijk) met komkommer. Voor de rest smaakt bijna niets me. Maar goed ben al lang blij dat ik deze zwangerschap niet hoef te spugen. Vooral zoete dingen smaken me niet deze keer.
Ik ben juist gek op zoet! Ben ook verslaafd aan aardbeien. Elke dinsdag en zaterdag koop ik 2 doosjes op de markt. Vooral de aardbeien van minardi. Heerlijk zoet. In het begin van mijn zwangerschap was ik gek op loempia's en gebakken vis. Nu hoef ik dat niet meer.
Het enige waar ik GEEN trek in heb is vis. Ik maak het ook niet klaar, dus mijn vriend moet nog een paar maandjes wachten tot dat weer op het menu staat. Niet dat ik ervan over m'n nek ga, maar het staat me gewoon tegen. Verder smaken de aardbeien mij ook wel goed, grappig dat meer dames dat hier hebben. Gelukkig hebben we heel veel aardbeiplanten in de tuin, dus over een paar weekjes kan ik m'n lol op!
Voor mijn zwangerschap dronk Ik liters koffie. De eerste weken vond ik het echt vies. Nu smaakt het me weer maar beperk me tot 3 koppen. Voor de rest niks geen veranderingen als normaal zit alleen sneller vol. Nu bijna 24 weken zwanger en 4 kilo afgevallen.
Ik kan de hele dag door kaasstengels en croissantjes van de bakker eten heeeerlijk! Veder moet ik opeens niets meer hebben van aardappels,groente,vlees..bah! Oh en muslirepen eet ik ook hele dag.
Leuk om te lezen dit haha! Ik heb alleen maar zin in tosti's met kaas. Of eigenlijk alles met kaas. Rauwkost met kaas, kaasstengels, croissants met kaas... Zoete dingen smaken me minder lekker, terwijl ik altijd echt een snoepmonster was. En koffie, voorheen denk ik wel 10 bakken per dag, nu 0 noppes zero! Blegh! Enkel soms als ik bij mijn ouders ben, anders snappen ze direct wat er aan de hand is haha. Nog even doorzetten, paar daagjes, dan weten ze het en kan ik om thee vragen haha!
Ik was eerst een echte hartige snoeper (of eigenlijk helemaal geen snoepkont, maar als ik dan iets pakte was t hartig) nu?? Zoet zoet zoet... Zelfs op de zoetste aardbeien kan ik nog suiker doen (en slagroom...) Boterhammen met pindakaas én hagelsag Zoete popcorn... En melk, dat drink ik wel 1,5 liter per dag... Drink normaal één glas volle melk bij t ontbijt, maar ben nu overgestapt op halfvol, en kan er geen genoeg van krijgen! (is ook t enig wat helpt tegen maagzuur...)
zoute drop en heeel veel em vooral de oudewetse scheepstouw met pittige salmiak!! gelukkig kan ik het goed hebben met me bloeddruk normaal ook wel gek op nu extreem
Eerste zwangerschap, vond ik vooral vette dingen lekker, zoals frikandellen met mayo, koekjes,chips. 6 kilo aangekomen Nu juist meer waterijsjes, fruit en als ik trek heb liever gewoon een broodje dan snacks, maar nu al 15 kilo aangekomen en nog 10 weken te gaan
Ik heb niet echt speciale goestingen. Maar fritjes van de frituur kunnen er altijd goed in ! Smaakt me altijd. Ook zuurtjes vind ik zeer lekker.
Vorige zwangerschap bananen milkshake en kitt kan en kon vlees niet verdragen. Nu alles met banaan,fruitmelk, muslirepen wat je maar kan bedenken en melk,veel melk.
Eerste zwangerschap was ik verslaafd aan een big mac. En nu heel cliché vreet ik me ziek aan augurken haha