Hebben jullie ook zo'n last van vliegen ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaatje85, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik wordt er gek van !
    Loop de hele dag die beesten dood te meppen ( sorry :) ) maar lijkt wel of ze zich daardoor vermenigvuldigen.
    Hebben de hele dag ramen en deuren open staan, maar helaas vliegen ze alleen naar binnen en niet naar buiten.

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    hang een zak water voor je deur.:D

ik vind dat ook altijd goor, net of je huis goor is.

3. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Hier ook erg veel last van die krengen, ik vervloek ze dus ook regelmatig en vertel ze wat ik met ze doe als ik ze te pakken krijg:D

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh vreselijk inderdaad.. Wij hebben er ook last van en het lijkt wel of voor elke vlieg die je dood slaat er 5 voor terug komen.

De tip van Devilschase heb ik al geprobeerd, maar werkt niet helaas..

5. 4days

4days Niet meer actief

Plaats hordeuren en ramen. ;) Ze worden door de luchtstroom naar binnen gezogen. En ze komen ook op de geuren in huis af. Dus naar buiten vliegen zal er niet in zitten...

6. wannie

wannie Niet meer actief

Hier ook ontzettend veel.

Om stapel gek van te worden!.

Ligt er hier echt aan hoe de wind staat. Achter ons in het veld staat een varkenshouderij en we wonen net in de stankzone :(
    Soms maar 5 in huis maar soms ook wel 50.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier ook enorm veel!
    We dachten dat het pech was (net nieuw huis en we wonen landelijk). Horren plaatsen zit nog in de planning hier (heb ook altijd alles open staan).
    Gek word ik er van.
    We hebben 3 van die plakdingen hangen (heel goor) maar die zijn wel het meest effectief!
    Bah bah bah

*Ruben roept zelfs na een mep met de vliegenmepper: dood!*

8. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Hier ook last van vliegjes maar dan fruitvliegjes zwaar irritant :S

9. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Hier stikt het van die vieze beesten. Echt zo goor, je kan niets op het aanrecht laten staan wat ze vliegen er meteen op af.
    Zit je 's avonds lekker op de bank dan vliegen ze echt naar je hoofd toe.
    De afvalbak is al naar buiten verkast maar helaas nog steeds behoorlijk veel vliegen in huis.

10. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Oh ik dacht toen ik de titel las of ik ook zo'n last heb van vliegen, in het vliegtuig. Ik zat me al voor te bereiden om te antwoorden dat ik dan last van mijn oren krijgt, maar je bedoeld de beestjes. :)

Ja hier worden we ook stront ziek van die beesten. In de kamer zijn ze, en in de keuken. Echt goor. Ik laat dan ook geen etenswaar open en bloot liggen... Vind het zo'n goor idee dat zo'n vlieg eerst op de stront heeft gezeten buiten en later op je eten. BAH! Maar ik vind het ook wel extreem veel dit jaar.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gelukkig ben niet de enige. Idd heb dan ook wel eens het idee dat je huis "vies" is maar dat is hier dus niet zo.

Zat ook al aan die plakstrips te denken,maar vind ze er zo ranzig uit zien.

Hoordeuren zijn niet echt handig. Op de voordeur sowieso niet, en achter gaat Levi constant in en uit.

Blijft dus meppen en hopen dat het seizoen snel over is.

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Mag ik vragen waarom een zak met water zou helpen??? En dan een boterham zakje ofzo???

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Na even googlen kwam ik hierop

Jaren geleden was het op Discovery Channel. Dat zakje met water vangt het licht en reflecteert dat op een bepaalde manier waardoor de vliegen gedesoriënteerd raken. Ze maken meteen rechtsomkeer,

Maar ja om nu voor mijn schuur-voor en achter deur een zak op te hangen en voor de ramen is ook weer zo wat.

14. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    wij hebben 2 tijgers rond lopen hier die ieder vliegje vangen en opvreten;)

Deel Deze Pagina