Wij wonen in een rijtjes huis (huur) uit geloof ik 1980. We hebben een kleine hal met toilet. Woonkamer van 40 m2 met een open keuken. Staat een stenen bar voor. Hebben een plaats van 42 m2. Boven hebben we 3 slaapkamers en een grote badkamer. En dan nog een zolder over de hele lengte + breedte van het huis.
wij wonen met zn viertjes in een mooi oud huis op de hoek...aan de andere kant hebben we buren... grote tuin van zeker 20 mtr lang en 15 mtr breed... alles veilig afgesloten voor de kids... 4 slaapkamers... heerlijke straat met leuke mensen.. onze woonkamer is ook lekker ruim en we hebben een aparte keuken... grote badkamer... heerlijk wonen hier
Dank je wel! Ja het is echt super wonen, met mooi weer zwemmen en vissen. Met winterweer lekker schaatsen/ sleetje rijden!
Wij wonen met zn 3en in een huis uit 1900. 4 slaapkamers en een hele leuke tuin. (alleen een saaie woonkamer, zie ander topic, maar daar wordt aan gewerkt ) Dit is de voorkant:
O maar dat is ook schattig huisje hoor! Ik ben dol op huisjes met karakter. Wij wonen echt in een recht-toe-recht-aan simpel rijtjeshuis... maar besef ook dat we het heel anders hadden kunnen hebben. Dus voorlopig ben ik tevreden.
Dankje Ik ben er ook wel blij mee, het is heel ruim van binnen. Maar soms denk ik wel eens, gewoon een vierkante huiskamer zou wel fijn zijn
wij wonen in een appartement (welk bouwjaar weet ik niet) 1 hoog met eigen trap naar de voordeur! Ruime hal staat een kast en wandelwagen past er straks ook makkelijk bij Woonkamer 40 m2 met een open keuken.. 2 ruime slaapkamers (afmetingen weet ik niet ) hele ruime badkamer voor een flatje!... en een heerlijk vierkant balkon Groot genoeg voor een tuinset! Want dat staat er ook
Wij wonen nu nog in een klein appartement (2 slaapkamers) en gaan volgende week verhuizen: - kleine 2 onder 1 kap - 1930 - 3 slaapkamers - tuin van 69 m2 - in rustige, nette buurt, doodlopende straat - koophuis
Wij wonen in een hele ruime flat. Oppervlakte weet ik niet precies, op 2 hoog. Met zijn 2. Bij mijn vader wonen we in een 2onder1kap, met grote tuin, garage en oprit. Rustig dorp, altijd wat te doen, maar oh wat hebben de buren een irritante vijverpomp.
wij huren een hoekhuis uit 1976 totale woonoppervlakte is 110m2 de keuken is appart van de woonkamer. Op de 2de verdieping hebben wij 4 slaapkamers en er is een vaste trap naar een grote zolder die als 5 slaapkamer kan worden gebruikt... (dus ruimte zat ) heb een mooi ruime achtertuin en voortuin al had ik liever een kleinere voortuin gehad en dan een nog grotere achtertuin.. maargoed je kan niet alles hebben..
Wij wonen met z'n vijfjes in een koopwoning. Het is een tussenwoning. De tweede van het rijtje van zes. We hebben het van de woningbouw kunnen kopen 4 jaar geleden. Het is 100m2 met 3 slaapkamers, een vaste trap naar een bergingzolder, mooie badkamer (zonder bad). We hebben een mooi hok aan de bijkeuken gebouwd en de tuin vorig jaar opgeknapt. De tuin is heerlijk op het zuiden! Het huis staat in een leuk dorp in Friesland. Nieuwsgierig? Kijk maar eens op: Huis te koop: Sichte 3 9247 BJ Ureterp [funda] Ons andere huis is een twee-onder-één kap met garage. 3 slaapkamers. Vlizotrap naar bergingzolder. Boven een badkamer met bad en wc en beneden een badkamer met een douche. 4 september gaan we er wonen en staat ons huidige huis leeg. Helaas nog niet verkocht maar het is een starterswoning dus we hebben goeie hoop dat het snel verkocht is.
mooi huisje hoor... vind je douche wel heel erg mooi mooi opgelost met het douche gedeelte zelf(schuin dak).. die van mij is maar 2 vierkante meter hahah beetje uit verhouding met de rest van het huis
ik woon met mijn man en 6 katten ( en straks onze zoon ) in een tussenwoning uit de jaren 70 geloof ik. Het heeft helaas geen zolder en een plat dak. We hebben 3 slaapkamers en een hele grote overloop ( kan nog een 4e kamer worden ) Onze tuin is 6 meter bij 16 meter dus lekker groot en we hebben erg goed contact met de buren waardoor het erg gezellig is. Liefs
Wij wonen in een hoekeengezinswoning (koop) 4 slaapkamers 135m2 oppervlakte 220m2 eigen grond 2 opritten heerlijk huis in een leuke buurt.
Ik schrik gewoon echt van de prijs....zo goedkoop hier betaal je gewoon een ton meer voor zo'n huis!! Dan zal jullie nieuwe woning ook niet veel gekost hebben zeker?!