appartement, 3 slaapkamers, 110 m2, 11 hoog. oh, en balkon op het zuiden, uit de wind. t is vrije sector woningbouw trouwens
Haha, nou he, dat dacht ik ook al. Ik ben echt in het verkeerde deel van NL geboren... Als de huizen hier zo goedkoop zijn dan hadden we het makkelijk van 1 salaris kunnen doen.
Wij wonen in een 3kamer benedenwoning. Met klein tuintje. Zijn beetje aan het kijken voor een eensgezinwoning. Maar door mijn studie heb ik nog geen vaste inkomen. Moet dus op inkomen van mijn vriend. En hier in Rotterdam zijn de huizenprijzen best hoog voor een leuk eensgezinswoning...... word dus nog ff wachten met kopen. Daarintegen gaat dit huis wel grondig gerenoveerd worden waardoor ik urgentie krijg op een ander huis plus ik krijg een leuke verhuispremie mee
Hier 3 kamer appartement, 60 m2. Ik ben blij als we naar een grotere woning kunnen...vind het het eigenlijk een klein hok Hopelijk vanaf het voorjaar neuzen voor een groter huis, maar bij ons is het wel erg duur Ben nu wel blij dat we relatief goedkoop zitten terwijl mijn man nog startende ondernemer is waardoor het financieel "niet heel "zwaar is.
Wij wonen in een oud huis (1900). Het is wel helemaal gerenoveerd en uitgebouwd. Grote keuken (vroeger was dat de keuken en de douche) 4 bij 5 Grote serre van 3 bij 9m breed Woonkamer, even groot als de keuken. Orginele schouw en kachel (mijn oma had er vroeger ook zo één en daar kookte ze op) Boven is het wat kleiner, Onze slaapkamer is even groot als de woonkamer, maar wel met 1 schuine wand. Een grote en een klein dakkapel. De kamer van Roan is de helft van onze kamer, andere helft is de badkamer (maar die is dan nog groot, aangezien er douche, bad, toilet en wastafel in zit). Tuin van 9 bij 8, dus heeeeeerlijk veel ruimte (72m2). In totaal heeft het een inhoud van 80m3. We hebben maar 2 slaapkamers, dus we kunnen hier niet eeuwig blijven wonen. We willen immers als het lukt een 2de of een 3de kindje. En daarvoor is het huis echt te klein (boven dan).
Wij wonen in een 2 kamerflatje, zonder balkon. (huur) Als er geen tegenvallers zijn, verhuizen we (hopelijk) in november naar een benedenmasionette, met 3 slaapkamers en een heerlijke tuin. Bij elkaar denk ik 80/90 m2.
Haha, kom je hier toch wonen?? Haha. Ons nieuwe huis hebben we zonder makelaar gekocht van iemand die we kennen. Vraagprijs was 175000. Gekocht voor 168000. Dat is voor zo'n huis ook niet veel hoor. We hebben echt geluk. Maar ja, momenteel dus 2 huizen, das minder.
Wij wonen met z'n 4-en in een vrijstaand-geschakelde hoekwoning uit 1993 met eigen oprit en garage en een heerlijke tuin van 10 meter diep en 9 meter breed.
ik woon in een tussenwoning geen idee welke bouwjaar en geen idee hoeveel vierkant meter 3 slaapkamers en een grote zolder vaste trap.
Tussenwoning, koop/2000 met eigen oprit, inpandige garage, grote woonkamer met (half) open keuken, helaas maar 2 slaapkamers, badkamer met douche en (bubbel)bad en een tuin van ongeveer 5 bij 8. Als er een 2e mag komen blijven we voorlopig hier wel wonen en gaan ze samen op 1 kamer. Mochten we over een paar jaar niet kunnen verhuizen dan gaan we de garage verbouwen. Helaas betaal je hier voor een beetje tussenwoning al gauw 240/250.000 euro dus een 2 onder 1 kap of vrijstaand....dat wordt m hier helaas niet. Of wil er iemand geld doneren?
Tussenwoning, koop/2000 met eigen oprit, inpandige garage, grote woonkamer met (half) open keuken, helaas maar 2 slaapkamers, badkamer met douche en (bubbel)bad en een tuin van ongeveer 5 bij 8. Als er een 2e mag komen blijven we voorlopig hier wel wonen en gaan ze samen op 1 kamer. Mochten we over een paar jaar niet kunnen verhuizen dan gaan we de garage verbouwen. Helaas betaal je hier voor een beetje tussenwoning al gauw 240/250.000 euro dus een 2 onder 1 kap of vrijstaand....dat wordt m hier helaas niet. Of wil er iemand geld doneren?
wij wonen met onze 2kindjes in een hoekhuis uit 1950 ongeveer (huur) met 3slaapkamers en binnenkort een vaste trap naar zolder. beneden hebben we de woonkamer (had iets groter gemogen) met een open keuken en daar achter de bijkeuken en de schuur. aan de zijkant van ons huis delen we de oprit met de buren en onze achtertuin is ongeveer 40meter diep en op het breedste stuk 8meter. liefs doris
Rotterdam, tussenwoning, 5 slaapkamers, oppervlakte weet ik ff niet, voortuintje en achtertuin 13 meter met vreselijke grote vijver van 7 meter lang en 2 meter diep (die mag er wel uit)..... Hier een foto van mijn voortuintje... Bekijk bijlage 92662
Wij wonen in een hoekwoning uit 1956 ongeveer met vrijstaande schuur in de gemiddeld grote achtertuin, redelijk grote voortuin en nog een stukje grond aan de zijkant. L- vormige woonkamer met open keuken. Hal met gangkast en toilet. Op de 1e verdieping 2 slaapkamers waarvan 1 met inloopkast, badkamer. Dan nog grote zolderkamer met bergruimte. Totale oppervaktes van tuin en woonoppervlakte weet ik zo niet uit mijn hoofd.
Wij wonen in een benedenflat met 3 slaakamers en een grote tuin . Hiervoor woonden we op 3 hoog, dus ben ontzettend blij met de tuin. Volgend jaar hopen we ons droomhuis te gaan kopen!
Huur woning portiek maar wel met tuin van 70 vierkante meter. Oppervlakte woning 72 vierkante meter. Dus ja me woning is net zo groot als me huisje. Drie kamers twee slaapkamers een woon kamer van 18 vier kante meter. Dochterlief slaapt dus ook bij mij op de kamer. Zoonlief heeft een eigen kamertje van 8 vierkante meter. Geen cv maar een gaskachel. Lekker koud in de winter op een betonnen keldervloer onder je haha. Maar woon hier verder prima. Huur is gewoon nog heerlijk goedkoop 318 waar vind je dat tegenwoordig nog. De woning dateert, van 1952
Koophuis bouwjaar 1927 2 onder 1 kap. De vorm is de doorsnede van een ruit. Driehoekig met een hele lange kant Open keuken. Openhaard in huiskamer en ouderslaapkamer. Na de verbouwing 4 slaapkamers en een washok. Vlak bij de stad snel weg en 1 minuut vanaf spaarnwoude 130m2
Nu nog in een beneden duplex met een klein tuintje(3x3,5) Met 2 slaapkamers. Badkamer met toilet en een open keuken. Maandag krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Een gezinswoning uit 1959 met 3 slaapkamers, een zolder, badkamer,apart toilet, dichte keuken en een woonkamer uiteraard In elke kamer een vaste kast en nog een kelderkast. Een tuin van 16mtr diep en 5mtr breed met daarin nog een stenen schuur.
Ik woon in een : - Vrijstaand woonhuis staande op de terp van het dorp en gebouwd in 1872. - 3 slaapkamer. - Een overloop van 35 m2 groot met mogelijkheid tot het bouwen van nog meer slaapkamers. - Douche beneden. - Woonkamer van 60m2 met open keuken. - een Bijkeuken van 15 meter lang en 4 meter breed. En hij is te koop ..
Wij wonen in een tussenwoning van 1983 (ex huurhuis, vorig jaar gekocht en helemaal gerenoveerd zeg maar) Het is een huis van 450m3 Oppervlakte 178 m2 (inclusief voor en achtertuin) Wij hebben een hele grote voortuin nodig om onze verlengde bus van 7 meter kwijt te kunnen, we parkeren onze auto's voor ons huis namelijk, daar hebben we het huis op gekocht. We hebben 3 slaapkamer, een vaste trap naar zolder en daar gaan we slaapkamer apart maken en voorzolder. Onze achtertuin is 13 meter diep en 5,5 meter breed.