Wij wonen in een koophuis uit 1900. Het is vroeger een hotel geweest. Nu hebben we een grote woonkamer, aparte keuken, een grote ruimte naast de woonkamer van 35 m2, daar sporten we veel en daar geef ik af en toe een workshop. Boven hebben we de badkamer en 5 best ruime slaapkamers. Een dakterrasje, maar daar doen we eigenlijk niks mee. Een klein zoldertje, maar gelukkig een megagrote schuur En mn tuin met kippies en een speeltuintje voor mn dochter. We hebben er wel heeeeel veel werk aan gehad. En nog steeds, volgende week komt er een nieuw dak op bijvoorbeeld. Maar goed, het wordt wel erg mooi!!
wij wonen (bijna, gezien we nog aan het klussen zijn) in een eengezinswoning (rijtjeshuis) met een hele ruime woonkamer van 10 bij 4,5, aparte keuken, veel inbouwkasten (heeeeeeeeeel fijn ) en ook een hele ruime hal. boven 3 hele ruime slaapkamers en 1 klein slaapkamertje met een inbouwkast. Daarboven hebben we nog een zolder met een slaapkamer (waar ik niet kom want ik vind zolders eng hahahah) Een grote voortuin welk nodig opgeknapt moet worden en een grote achtertuin welk ook nodig opgeknapt moet worden.
Wij wonen in een vrijstaand koophuis uit 1903, 4 slaapkamers, een woonkamer en een kantoor. Grote keuken en bijkeuken en een tuin van zo'n 30 meter diep. Echt een huis waar we meteen verleifd op werden, mooie Jugendstil stijl, we hebben het ook in die stijl opgeknapt want het was helemaal vervallen.
2 onder 1 kap, met geschakelde daken.^^ Boven 3 slaapkamers en een grote slaapkamer voor nog evt een slaapkamer. Bijkeuken, berging, ruime tuin. Het staat te koop
Wij hebben een koophuis op de hoek. 3 slaapkamers en een ruime zolder. Wel een erg kleine keuken, je loopt elkaar steeds in de weg.
Koop, nieuwbouw, hoekwoning. Inhoud 630 m³, kavel 135m². Beneden: Woonkamer met open keuken van circa 45 m², toilet. 1e verdieping: 2 slaapkamers (24m² en 21m²). Badkamer met bad, douche (apart), dubbele wastafel, toilet. 2e verdieping: 2 slaapkamers (24m² en 21m²). Technische ruimte (o.a. CV, wasmachine, droger, extra koelkast), plat dak, dus geen schuine zijden. Ja, het is een redelijk groot huis, maar we hebben dan helaas wel moeten inleveren op de tuin. Als je de schuur van de oppervlakte aftrekt, komen we op iets minder dan 29 m² tuin (ca. 5,10 x 5,60).
Koophuis, 2 onder 1 kap uit 1900. Woonkamer en-suite (met orginele deuren met glas en lood er nog in) een heeeeeeele lange tuin (meter of 60 maar niet zo breed) en 3 slaapkamers. Nadeel van een oud huis is dat het klussen nooit op zal houden. Dit jaar alweer een stuk plat dak laten vervangen, een nieuwe dakgoot (en zo'n prachtige ouderwetse siergoot is helaas ook niet goedkoop) de tuin opgeknapt, een extra slaapkamer kunnen creeeren, en nu is manlief het hele huis aan het schilderen.
Wij wonen nu in een 2 kamerflatje, 1 hoog. In totaal 45 vierkante meter, zonder tuin. Met anderhalve maand verhuizen we naar een (koop) benedenmassionette. 3 slaapkamers een grote berging, een L vormige openkeuken en een grote tuin van 80 vierkante meter. Kan niet wachten
Wij wonen in een koophuis, een rijtjeshuis. Woonkamer, keuken, 3 slaapkamers + zolder met plek voor 2 slaapkamers.
Wij hebben een tussenwoning uit 1987 (koop) met een open keuken, 3 slaapkamers en een grote zolder waar ook 2 slaapkamers van gemaakt kunnen worden. We hebben een tuin van 15 meter lang (5 meter breed). Wonen in een rustige wijk met winkels/scholen vlakbij.
huurappartement, 90 m2. Redelijk balkonnetje. (kun je met z'n 2-en lekker zitten) We verhuizen volgende week naar een huurwoning mét tuintje!!! (9x6) grote woonkamer incl keuken, ruime hal, toilet 1e verd. 3 slaapkamers, niet heel groot, badkamer en weer ruime overloop 2e verd. ruime zolderkamer, berghokken en "doka" ben zooooo blij! we kunnen de auto dadelijk gewoon voor de deur parkeren. En isab en dr zusje kunnen dadelijk lekker in de tuin spelen!!!!!(maar de verhuizing sla ik het liefste over hoor!!)
Wij wonen nu nog in een huurhuis. We zijn bezig dit huis te kopen. Over 2 weken tekenen bij de notaris, dan is alles rond. We hebben een vrij grote woonkamer met open keuken. 3 slaapkamers en een grote badkamer. Grote zolder met vaste trap. Voortuintje en een grote achtertuin.
Wij wonen in een huurwoning. Een tussenwoning, met 3 slaapkamers, ruime woonkamer met open keuken. Helaas wel een klein badkamertje, met alleen een wastafel, en een douchhoek. En alleen een wc beneden.. Tja en de zolder is met vlizotrap, dus alleen maar een opslagplaats voor ongebruikte rommel!! Verder een ruime achtertuin, en een leuk voortuintje.
wij hebben een koophuis, eensgezins hoekwoning. Was een 5 kamer woning maar nu 4 aangezien van 1 slaapkamer nu de badkamer is gemaakt met bad, aparte douche kabine, wc enzo. en de oude badkamer is nu washok. nog een grote zolder met vaste trap waar nog een dakkapel op is gebouwd. Dan hebben we nog een voor, zij en achtertuin
Wij hebben een koopappartement, 80m2, 2 ruime slaapkamers, een ruime hal, grote woonkamer van 28m2, alleen een te kleine keuken haha. We hebben helaas geen tuin of balkon, dit is echt een MUST voor ons volgende huis! We hebben wel een garage onder het complex, makkelijk voor onze motoren en een fietsenschuur..
Wij huren een toffe monumentale niet zo heel grote (ca. 90m2) bovenwoning van 3 verdiepingen (incl. zolder) in het historisch centrum van een stadje. Twee slaapkamers (gaan er 3 worden, zolder wordt verbouwd voor de buik-baby) en een ruime woonkamer met open keuken en twee dakterrassen waarvan 1 hele grote en 1 wat kleinere. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om een huis te kopen, voor deze maandlasten krijgen we nooit meer zo'n mooi huis op zo'n fijne locatie met zoveel buitenruimte. Ik bedenk me iedere dag nog hoe gelukkig ik hier ben!
Dat klopt,we wonen nu 5 maanden op een kamer,staan op de wachtlijst voor een huurwoning.We eindigen vrij hoog de laatste tijd dus ik denk dat we binnen 6 maanden wel weer eigen woonruimte hebben.
wij wonen in een koophuis 2onder1 kap grote tuin en terras. oprit garage. op de 2de verdieping 3 grote slaapkamers grote badkamer. en op zolder een groot was hok en een grote slaapkamer.
Wij hebben een koopwoning uit 1965. tussenwoning. Beneden: ruime woonkamer met open keuken, wc, gangkast en hal. 1e: 3 slaapkamers en badkamer, met wasbak, wc, douchekabine en bad. 2e: ruime zolderverdieping met 2 slaapkamers, grote dakkapel en de wasmachine en droger. met vaste trap. ruime voortuin en achtertuin.