Tussenwoning uit 1980, 110m2 woonoppervlak. 4 slaapkamers, waarvan 1 op zolder waar we ook wassen. Redelijke ruime voor- en achtertuin met overkapping, groot houten speeltoestel en een schuur. De voortuin is me te groot (veel onderhoud), achtertuin precies goed. Fijnste plekje binnen is bij de open haard. Grootste nadeel is de open trap in de woonkamer. Dit is een heel fijn huisje, maar zeker niet mijn droomhuis. Droomhuis: (half)vrijstaand, jaren 30, dichter bij het centrum van de stad. Maar dan moeten we eerst de loterij winnen
Ja, maar het feit dat ze het zo nadrukkelijk benoemt, lijkt iets te zeggen. Hoeft niet, maar zo komt het dan wel over.
Floraa ik denk niet dat het uitmaakt maar hier een of andere reden ook maar zeer weinig mensen met een andere nationaliteit (1% volgens de statistieken) Maakt me echt niet uit maar het is wel opvallend.
Twee onder een kapper. Paar jaar oud. Vrij ruime achtertuin, kleine voortuin, eigen oprit. Heerlijk! Wil hier voorlopig niet weg.
*jaloers op velen van jullie* Hier een flat op de 3e verdieping zonder lift, heel fijn. 3 slaapkamers, nouja.. 2 slaapkamers en een ruim hok Kleine woonkamer met balkon die ook grenst aan onze slaapkamer. We hebben nog gaskachels (lekker duur). En een zelf ingebouwde hoekkeuken. We hebben de inbouwkasten die er in zaten er uit gesloopt zodat de keuken ruimer werd. Verder wonen we naast 3 jonge gozers, pubers Komen van begeleid wonen en wonen met zn 3e naast ons. Erg fijn, not. Heerlijk die muziek savonds en geschreeuw op het balkon. 2 grote honden die over de galerij rennen terwijl ik een mini hondje heb Laatst is er brand geweest in hun keuken door een frituurpan die iemand vergeten was. Hij lag dus knockout op de bank (tsja, dat krijg je als je gebruikt). Iemand van een woning hier tegenover heeft hem en de hond gered door het raam in te slaan. Wij waren niet thuis. Wij wonen aan het eind van de galerij, geen brandtrap dus wij zouden bij grote brand ook niet weg kunnen. Heerlijk idee dat als straks onze kleine geboren word zij nog naast ons wonen. Maandag gesprek met iemand van de woningbouw. Kortom, ik woon hier niet fijn
Wij hebben hier helaas een zeer hoog gehalte aan niet mensen van niet - nederlandse afkomst. En ze spreken allemaal uitsluitend in het buitenlands!!. Mega irritant...
Villaboerderij, 350 m2 met een mooi stuk land erbij , echt een hutje op de hei gevoel... Buurt vooral oudere mensen, in de leeftijdscategorie van mijn dochter wonen er hier bijv 7 gezinnen. We wonen 5-6 minuten van het stadscentrum en de school van mijn dochter ligt 200 meter verderop. Ik vind het hier heerlijk en wil nooit meer weg
Twee onder een kap, maar de makelaar noemt het een "geschakeld landhuis" in een klein gehuchtje wat aan Gorinchem vast zit. 2000 m2 tuin met vrijstaande garage en heerlijke lange oprit met electrisch hek. Volledig omheinde tuin, ideaal voor onze hond. Vrij uitzicht aan de achterkant over weilanden met koeien, koeien en nog eens koeien. Inhoud iets van 750 m2. Leuke landelijke buurt, polderlandschap, dus ons huis ligt aan een soort dijkje met dus een sloot voor ons huis, midden door de tuin en een sloot als afscheiding tussen onze tuin en de koeien... Voornamelijke oudere mensen en 1 melkveebedrijf, wij zijn de jongsten van de straat..haha Momenteel verbouwen wij de bovenverdieping, van 4 naar 3 slaapkamers (omdat er 1tje wel heel erg klein was), ook nog een badkamer aanwezig daarzo. Wij slapen zelf beneden met een badkamer ensuite, grote woonkamer van 70 m2 en woonkeuken.... Heerlijk wonen hier! Maar de komende jaren nog wel veel te verbouwen hier voor het naar onze smaak en zin is. Na de bovenverdieping is namelijk de benedenverdieping aan de beurt....nieuwe vloeren met vloerverwarming, nieuwe badkamer (hij is nu namelijk roze) en nieuwe keuken, plus wat muren doorbreken etc.....en dan buiten de tuin nog leeghalen en opnieuw inrichten en nieuwe garage plus carport en houthok realiseren....dusssss we zijn nog wel even bezig...hahaha
Wij wonen in een geschakelde tussen woning. Woonoppervlak van 140 m2 ex zolder. Met 4 slaapkamers en een badkamer met ligbad. De tuin is 75m2. Ik een hele fijne kindvriendelijke buurt aan het randje van de grens in de achterhoek. Verhuizen doen we ooit als de kinderen ouder zijn. En dan willen we sowieso groter van dit is echt een kippenhok. Het liefst dan een vrijstaande woning met een ruime Lap grond.
Wij wonen in een koop huis, hoekhuis, drie slaapkamer woonkamer open keuken zolder via vlizotrap tuin 13 meter lang 6,5 meter breed Wij wonen in een hele fijne buurt, grote speeltuin op 400 meter centrum op loop afstand school 2 straten verderop stuk of 20 kinderen in de buurt die elke dag met onze kids spelen Qua buurt willen we graag blijven waar we zitten,maar toch is het met drie kinderen net te klein, wij willen graag groter wonen, zeker omdat we best een keer een vierde willen, dus wij hebben ons huis te koop staan en hopen op ongeveer 1,5 jaar en dan verhuizen.
Wij wonen een huis dat in een voormalig mijnstreek ligt. Oud mijn huis, hoekhuis, drie slaapkamers en zolderkamer. En een tuin van 500m3.
Tussenwoning in een rij van 6, in een rustige woonwijk van een klein stadje. Het bevalt ons hier prima, lekker veel groen, alle voorzieningen dichtbij maar niet te dichtbij. Alleen bestemmingsverkeer. Nav een vorige opmerking hier: lekker veel Turken ontzettend gezellig, haha. Turkse winkels vlakbij, heel handig. Huis is voor een tussenwoning ruim, aparte keuken (geen kookluchtjes in de woonkamer hoera), lekker licht, woonkamer op het zuiden, tuin(tje) op het noorden (maar perfect want in de zomer altijd zon én schaduw. Boven 2 grote slaapkamers en 1 kleinere, vaste trap naar de zolder, lekker veel ruimte. Wasmachine en alle was op zolder, ideaal. We komen van een appartement en alhoewel we hier al bijna 2 jaar wonen geniet ik er nog elke dag van. Heerlijk de ruimte van een eigen huis maar niet teveel zodat je alleen maar loopt te poetsen.
Nieuwbouw twee onder één kap. 5 slaapkamers 2 badkamers en 3 wc's. 150 m2. Tuin is niet zo super groot maar prima. Eigen oprit veel ruimte om ons heen. In een stad met 5000 inwoners aan het IJsselmeer in een rustige, kind vriendelijke wijk. Genoeg voorzieningen omdat het er toeristisch is. Wij willen nog lange niet verhuizen. Wonen hier ontzettend fijn!
Jaren 30 erkerwoning ( met originele glas in lood nog intact) 2 onder 1 kap. Beneden hal met trapopgang, woonkamer, open keuken, bijkeuken & wc + tuin. Boven 3 slaapkamers ( waarvan 1 met balkon) , badkamer en nog een vaste trap naar de zolder. Nabij een groot park, uitvalsweg en het centrum.
Waarom zo'n reactie? Ik begrijp dit oprecht niet... Baby90: jeetje wat eng! Hopelijk worden ze snel hun huis uitgezet, zoiets is levensgevaarlijk. Snap best dat zoiets je woongenot ernstig verpest. Wij kennen onze buren niet echt, neem dus aan dat het rustige mensen zijn Maar je moet er maar net geluk mee hebben.