In wat voor huis woon je?

Discussie in 'De lounge' gestart door floraa, 25 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. penseel

penseel Niet meer actief

Dat mag niet he iemand in het ooitje nemen die het niet weet.

Maar kan je grap wel waarderen toen ik het las dacht ik van du je woont in Frankrijk whah.;)

2. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

O dat is echt irritant ze kunnen zich toch een beetje aan jullie aanpassen.

Haha lekkerding ben je ook

3. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Een koophuis ( hoekhuis ) 3 slaapkamers waarvan 1 zolder. Een badkamer. 2 wc's. Een eigen oprit. Garage. En een tuin. :) Nu nog hopen het te behouden ivm werkeloosheid...... :) Maar we gaan ons best doen.

4. mumija

mumija Niet meer actief

Hahaha, ik wil wel komen hoor voor een paar weken..:D
    Ik klets je de oren van de kop.:)

5. floraa

floraa Niet meer actief

Ik trapte er ook heel hard in natuurlijk. Weten jullie ook meteen dat ik niet op de PVV stem :D

6. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Denk dat wij bij elkaar in de buurt wonen:)

7. oxbow

oxbow Niet meer actief

Hahaha ik trapte er ook in, maar wel heeeeeeel vervelend dat niemand zich aanpast aan je ;)

Wij wonen in een woning uit 1904 in een oud straatje vlakbij een haventje en een overhaal. we hebben het markermeer op loop afstand.
    Wij hebben 3 slaapkamers, helaas geen zolder en de kleder is helaas ooit volgestort met beton.
    We hebben wel een flinke tuin.
    Helaas is het huis boven te klein, maar we wonen hier zo fijn dat we niet weg willen, want dan komen we in een tussenwoning terecht en ik weet niet of ik daar zou kunnen aarde.
    niet dat de buren hier ver bij ons vandaan zitten want er zit een steegje van zo'n 80 cm tussen.

8. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Jij blíjft jezelf maar uitnodigen he? Wanneer voeg je nu eindelijk eens de daad bij het woord? :D

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Mag ik met Mumija mee? Ik wil best bij de schapen in de schuur hoor, als je te weinig ruimte hebt :D

10. mumija

mumija Niet meer actief

Zodra JIJ mij uitnodigd haha:D. Enne; ik voeg daad bij woord hoor!;). Neem ik die kleine van mij ook mee, die is ong. van dezelfde leeftijd als die van jou. Wil je kat trouwens ook zien. Zoals je weet ben ik kattenfreak. Zet de rose maar koud alvast haha.

11. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    In 't zuiden van Limburg;)

12. moon78

moon78 Actief lid

15 mei 2013
    282
    0
    16
    Sta voor de klas
    Friesland
    Wij wonen in een vrijstaande woning uit 1960, net buiten een klein dorp in het midden van het noorden. Het oogt vrij ruim, maar hebben wel moeten verbouwen want met 4 (soms 5) personen was er te weinig ruimte. Nu hebben we dus 4 slaapkamers (waaronder een kleine babykamer), 1 werkkamer, 1 rommelkamer/ waskamer (piepklein) en een badkamer boven. Beneden een woonkamer, bijkeuken en aparte woonkeuken.
    Onze tuin is wel ruim, 3000m2 maar het betekent ook heel veel werk. Om ons heen liggen voornamelijk weilanden, alleen aan de voorkant ligt een doorgaande weg.
    We wonen hier prima, maar ik zou best wel eens ergens anders willen wonen. Zelfs wel in een andere provincie. Mijn man wil hier alleen niet weg ;)

13. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    In een huis met een dak erop ;)

Gewoon een rijtjes huis :)

14. penseel

penseel Niet meer actief

Mag ik ook mee:(:(:(

Ben wel eens toe aan een uitdaging hwaha. In het echt kan ik ook zo lekker tetteren. En geef mij een glas en ik lach de hele avond hwah. Kan slecht tegen alcohol.:)

15. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Wij wonen in een rijtjeswoning met een grote voortuin die we samen met de buren delen. We hebben erg gezellig contact en onze kinderen spelen veel samen, dus helemaal leuk! Ook hebben we een redelijk grote achtertuin. Verder hebben wij 3 slaapkamers, een badkamer met tweede toilet en een redelijk ruime zolder.

We wonen in een hofje waar geen verkeer komt behalve dan van de auto's die hier parkeren.

Ideaal voor kinderen dus.

Er is een tijdje geweest dat we aan het twijfelen waren of we hier wilden blijven wonen. Maar deze buurt is in de afgelopen 5 jaar zo kinderrijk geworden en alle buren zijn zo super lief, dat we hier toch nog wat jaartjes door willen brengen.

Wat ik jammer vind aan onze woning is dat we niet heel veel lichtinval hebben. Alleen de ramen van de achterkant en een raampje in de keuken.
    Verder is de badkamer erg klein.
    We zijn nu begonnen met opknappen en zitten ook serieus na te denken over wat rigoreuze verbouwingen. (Denk aan dakkapellen en schuifpui en aanbouw). Probleem is echter dat we er nog niet helemaal over uit zijn of we hier nog zeker 10 jaar willen wonen en dit zal een erg duur grapje worden.

Dilemma, dilemma...

16. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Hier een tussenwoning in west friesland met een redelijke grote achtertuin, 4 slaapkamers.
    Hier erg veel beton:( en weinig groen.
    Wel grenzend aan een sloot.
    Wil erg graag emigreren naar Duitsland of zo maar durf de stap met kinderen niet te zetten dus dat blijft nog even een droom.

17. floraa

floraa Niet meer actief

Aangezien de meesten hier zo'n ruim huis hebben: hebben jullie dan ook een huishoudster of doe je het helemaal zelf?

Zelfs voor mijn 55m2 heb ik een schoonmaakster namelijk :D Moet er niet aan denken om een huis met 5 slaapkamers (en kinderen) schoon te maken.

18. Nogablokje

Nogablokje Niet meer actief

In een koopwoning, een 2-onder-1-kap met 3 slaapkamers en een grote zolder.

erg kind vriendelijk buurtje met veel jonge gezinnen. Waar ik heel soms wel eens van baal op zondag morgen half8 ;). Maar goed, onze tijd met kindjes komt nog wel, en dan zal ik ook laten horen dat ik ze heb :)

Ooh, we werken allebei vaak meer dan 40uur per week, en ik houd mijn eigen huis schoon.

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

Echt? Dan ga ik jou dronken voeren met echte Franse wijn, tussen de Franse schapen :D:D:D

20. Kattenvrouwtje

Kattenvrouwtje Actief lid

22 jan 2014
    462
    0
    0
    Vmbo Docent art&design
    Zuid Holland
    Het huis staat in een leuk gevelstraatje. Allemaal huisjes van omstreeks 1910.
    Glas in lood ramen, ensuite deuren, houten vloeren, paneeldeuren en ornamenten op het plafond. Aan het einde van mijn straat ligt een prachtig park. Net buiten de stad ligt een heel groot natuurgebied.
    De ideale combinatie van stad en land.
    Mijn eerste huisje had niet idyllischer kunnen zijn.
    Het wordt nu wel veel te klein. We doen nu afstand van onze hobby (in dozen -> garage van een vriend), zodat onze kleine ook een kamer heeft.

Deel Deze Pagina