In wat voor huis woon je?

Discussie in 'De lounge' gestart door floraa, 25 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Hier geen huishoudster. Partner wil niet mee op dat vlak - die wil geen vreemde in huis.
    Grote voordeel en wat voor hem spreekt is wel dat hij meehelpt qua poetsen en huishouden.

(Maar de dag dat ik ooit voltijds werk komt die poetshulp er. Want ik HAAT het poetsen echt hartsgrondig.)

2. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Leuk, een streekgenoot!

Wij wonen in Hoorn, en waar jullie als ik vragen mag?

3. floraa

floraa Niet meer actief

Oh wat een discipline. Ik heb geen hekel aan schoonmaken hoor, maar besteed mijn tijd liever aan andere dingen. Knap dat jullie het zelf doen. Vooral als je beide 40 uur werkt Nogablokje!

4. mumija

mumija Niet meer actief

Hahaha dat zou echt een dolle boel worden daar..:D:D

5. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83

Zelfde plaats als jij.

6. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Ik houd het zelf schoon. Maar dat is behoorlijk pittig met twee super ondernemende meiden en een baan van 32 uur per week.

Het is dan ook niet zo schoon als ik graag zou willen, maar te doen.

7. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Grappig! :)

8. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Rosé? Ik ga mee! :D

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

hihi, echt wel :D:D

10. mumija

mumija Niet meer actief

Tja; nu is het wachten op de officiële uitnodiging...;)

11. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Ja zeker grappig.
    Woon jij toevallig in noord, aan je omschrijving te zien.

12. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Oh nu moet ik me doodschamen denk ik, maar geloof het wel :)
    We wonen in de Grote Waal :)

13. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    O wij in de risdam.

14. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Nou dames, bij deze dan... Ik zie ons al helemaal zitten bij ons kampvuurtje... Ik heb de (grotendeels zwarte) kater al in huis, wie neemt de bezemstelen mee? :D

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Een benedenwoning (benedenverdieping van een standaard rijtjeshuis). Mét een voortuintje en een achtertuin. In een volksbuurtje omgeving Zaandam. Ik woon er op zich wel fijn (leuke mensen), maar het is véél te klein. Ik zou het liefst de bovenverdieping erbij willen hebben zodat het één woning is. Maar dat gaat hem waarschijnlijk niet worden. Ik wil dus wel verhuizen, maar het liefst wel naar exact zo'n huis als dit en het liefst ook gewoon in deze buurt - dus eigenlijk wil ik gewoon het huis van één van de buren hier verderop in de straat.

16. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Idd eng. Een brandtrap gaat er niet komen in ieder geval. Dat hoeft niet bij ons omdat we een oude flat hebben. Dus als je in een nieuwere flat woont ben je belangrijker;)
    Idd zwaar irritand. Gelukkig al even geen vriendinnetjes over de vloer daar, want als ze dan ruzie hadden.. wow;) en dan ben ik ze midden in de nacht ook nog wel eens in het trappenhuis tegen gekomen terwijl ze zaten te snuiven (een oud vriendinnetje van hun), echt top.

We gaan maandag flink los tegen diegene van de woningbouw:D (ook over gebreken in dit huis). We zijn het helemaal zat.

Als je je buren niet kent, en er geen last van hebt zouden het idd rustige mensen zijn. Of stille creeps:D haha

17. penseel

penseel Niet meer actief

Whaha leuke foto.

Ik neem mijn toverstaf wel mee van Hermelien. Ook goed:p

18. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    In een huurboerderij die ruim twee jaar heeft leeggestaan. 8 slaapkamers. Voor een gezin van 3 natuurlijk totaal overbodig dus we hebben een ouderslaapkamer, een kinderkamer, een kledingkamer, een studeerkamer, een hobbykamer, een speelkamer, een logeerkamer en een 'mancave'.
    We komen ernstig meubels tekort, de eettafel hebben we van de keuken naar de woonkamer verplaatst omdat de woonkamer zo leeg was en nu is de keuken leeg :D De staat van het huis is ook niet om over naar huis te schrijven maar er valt prima te leven.
    De badkamer zit onder het schuine dak en om je haar te kammen moet je onder het klapraam gaan staan anders stoot je je, mijn man kan überhaupt niet rechtstaan voor de wastafel.
    Maar..we zitten hier voor de ruimte, het uitzicht, de rust en de tuin en dat maakt het zo fijn!

Bijgevoegde bestanden:

19. Delta

Delta Niet meer actief

We wonen hier net een maand. Koophuis, 70 m2 woonoppervlakte, 3 slaapkamers. Van 1 slaapkamer heb ik een was kamer van gemaakt (staan 2 droogrekken) :p. Apart hokje voor wasmachine, kleine (moderne) badkamer met wc. Woonkamer met open keuken. Ruime voor tuin en best ruime achtertuin vind ik. Voortuin vind ik best groot en doe er niet veel mee, staan alleen de kliko's in.
    Rustige buurt, best veel oudere mensen, toevallig heeft de buurvrouw een kleinzoon met dezelfde leeftijd van mijn dochter. Dus die spelen wel eens samen (hij is vaak bij zijn oma) De buren zijn ook allemaal erg aardig enzo, heel fijn!
    Keuken en badkamer zijn 8 jaar oud, huis is helemaal verbouwd door de vorige bewoners.
    We hebben ook nog een wc beneden en een tuinhuisje. Ik moet nog erg wennen hier, maar dat moest ik in mijn vorige woning ook best lang voor het voelde als mijn 'thuis'. Dus dat zal hier ook moeten gebeuren. Het maakt niet uit waar je woont, ik weet dat dit huis beter is als het vorige huis waar ik woonde.
    Good memories makes a fine home..

20. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Heb ik ook nog een paar jaar gewoond :)

Hoop dat je snel je dromen waar kunt maken, dat zou leuk zijn :)

Deel Deze Pagina