ik had me koffertje al klaar, ingepakt met big shirts en al uiteindelijk ging het allemaal zo snel dat ik me witte singlet nog aan had. die was uiteindelijk niet wit meer
Hier thuis bevallen, dus lekker helemaal bloot! Met de weeen onder de douche gegaan en daarna echt de puf niet om nog iets aan te trekken, had de puf even ergens anders voor nodig !
nou ik ging in een strak jurkje voor controle naar het ziekenhuis ivm mn bloeddruk. En ik moest blijven want ik zat al op 7 cm (niks van meegekregen). Mn tas met spullen stond nog thuis die moest mn vriend dus snel gaan halen. Halverwege de persweeen dat strakke jurkje maar uitgedaan en lag dus in een witte bh, die na die tijd rood was
Was van plan om in een zwarte slipdress te bevallen. Had eerst een joggingbroek met t-shirt aan, en de bedoeling was dat ik nog even zou gaan douchen en daarna dus dat jurkje aan te doen. Alleen ging de bevalling zo allemachtig snel dat er geen tijd was om te douchen, dus ben bevallen in het t-shirt
ik heb een goedkoop big-shirt gehaald bij de Zeeman, en voor erna een katoenen slipdress/jurkje met spagetti bandjes. ga binnenkort m'n koffertje ook klaar zetten dus me nog even verder verdiepen in wat er nog meer in moet
Ik kwam onder de douche vandaan. Had een nachtbh aan (zo'n goedkoop elastisch geval van de action) en omdat ik toch naar het ziekenhuis wilde heeft mijn vriend het eerste het beste wat ie onderhanden had mij aangetrokken.. dat was een wit shirt van hem. Wat overigens hartstikke wit bleef, kindje zat niet onder het bloed. Hij heeft hem nog steeds regelmatig aan zelfs. Omdat ie twee exact dezelfden heeft weten we niet welke nou de échte is, maar dat boeit niet. Het shirt beviel goed
tijdens de weeen verschillende dingen aangehad: te koud, te warm, zat niet lekker... toen de vliezen braken liep ik in een dun kort kamerjasje en een onderbroek (met maandverband, as if dat ook maar iets scheelt ) Deze kletsnatte dingen uitgetrokken en onder de douche gaan staan, en ondertussen was t zo hevig dat ik na een paar minuten door lief onder de douche vandaan gehaald werd en half nat en in mn nakie op bed gekropen ben, en zolag ik nog steeds toen 10 min later de vk kwam en ik mocht gaan persen. Toen ze er was kregen we een xxl handdoek over ons samen heen.
Ik had mijn nieuwe Guess shirtje aan Gelukkig weer helemaal schoon geworden! Had een wat langer tuniek achtig shirt gekocht voor de bevalling. Maar mijn vliezen braken vrij onverwachts, in het ziekenhuis vroegen ze nog of ik me om wou kleden, maar het maakte me op dat moment geen ruk uit wat ik aan had. Sta wel goedgekleed op de foto's
Van de eerste in een positie t shirt. Van de tweede in shirtje met spagettibandje. Bij beiden geen bh aan. vond ik helemaal niet prettig.
Een operatiejasje. Mijn zoontje is met de keisersnede gehaald. Maar ik lag in een lekker stretsshirtje zonder bh op de afdeling. Gewoon relaxt. Kon me niet veel schelen wat andere op dat moment van mijn kledingkeuze vonden
Ik had een shirt bij van mijn man maatje xxxl. Ben uiteindelijk poedeltje naakt bevallen en na de bevalling lekker alsnog dat shirt aangedaan
ik heb toevalling vandaag me bevallings outfit gehaal hahaha... ik ben bij bristol gaan kijken voor 2 shirtjes waren 2 voor 11 euro met blote armen heerlijk... en een gewone trainingsbroek alles in grijs ook de shirt en 1 shirt wit omdat ze maat xxl niet meer hadden hahha.....geloof dat ik 26 euro kwijt was ervoor... bij de eerste wou ik me omkleden maar had me let me out shirt nog aan en dag mmmh geen zin meer om uit te trekken hahah...
had een bh aangedaan zonder beugels, en een zwart simpel t shirt. Niet zo'n lange want anders zit het in de weg. Heb voor zwart gekozen omdat je eventueel bloed dan niet op foto's ziet. Nu sport ik in dat shirt, haha... elke keer als ik hem aandoe denk ik er even aan.
Een bh en een zwart zwangerschapsshirt was het eerste wat ik kon vinden. In het ziekenhuis vroegen ze of ik daar in wilde bevallen en antwoorddw dat het me geen REET kon schelen en niet wilde omkleden (kattig he? Maar zat net weer in een perswee die ik al va 4 cm had)
De eerste een te groot t-shirt, de tweede keer gewoon in een positieshirt wat ik op dat moment aan had en 4 weken terug in adamskostuum.
Hier bevallen in een big xxl shirt. gekocht voor een 10tje bij de hunkemuller. Het was niet het mooiste shirt, maar wel functioneel, en zat lekker. Na de bevalling kan je toch weer wat anders aantrekken. ivm zweet, bloed en tranen
Een t-shirt wat ik had aangetrokken nadat ik thuis uit de douche kwam. Is perfect schoon geworden en ik draag het nog steeds bij het sporten. Ik zou niet iets te lang willen, vond het fijn dat mijn billen bloot waren. Het lang op een stoel gezeten en lekte elke keer vruchtwater bij de weeën. Een lang shirt zou dus heel goor zijn geworden.
Hier bloot...besloot op het laatste moment niet in bad te willen bevallen en had geen behoefte om nog iets aan te trekken..