Wij wonen in een boerderij van 1953. Dit was het huis van mijn man's opa en oma en ouders, nu wonen wij er. Prima huis! Ruime keuken met aangrenzen kantoor, woonkamer gescheiden van de keuken, boven 4 slaapkamers en hele ruime badkamer, daarboven nog grote zolder. En een hele grote tuin die we net sinds 2 jaar helemaal opnieuw aan het inrichten zijn! Inclusief moestuintje met aardbeien, sla, bramen en tomaten ( er moet nog meer in maar dit is het voor nu) Droomhuis? Ach, het kan altijd nog beter denk ik dan maar. Maar wel een heel fijn huis en heerlijk vrij! HEt enige nadeel? Altijd werk en nooooooooooit klaar! DUs niet geschikt voor mensen die op zaterdag leuke dingen buiten de deur willen doen, je moet echt je vrije tijd gebruiken om bij te blijven met het werk ( en dat moet dan dus je hobby zijn!)
Wij wonen in een ruime eengezinswoning in een zeer kindvriendelijke woonwijk. Ruime woonkamer & eetkamer, aparte keuken. 4 slaapkamers en ruime luxe badkamer. Kelder, garage, achtertuin en voortuin met oprit. Volgend jaar alleen nog een nieuwe keuken, verder ben ik tevreden
Wij wonen in een 2onder1 kap die gebouwd is 1993! Mooi, maar onze droom is toch wel een jare 30 woning ..
Wij hebben een hoekhuis met 4 slaapkamers en een mooie tuin van ruim 32 lang bij 18 meter breed. Ik ben erg blij me ons huisje. Dit hebben we door de woningbouw toegewezen gekregen, door noodgedwongen verhuizing ivm sloop van onze oude woning. Gelukkig hadden we zelf onze zinnen al gezet op deze woning en ja.. Toen kwam de woningbouw met de meededeling dat ie per 1 mei van ons was!
Leuk reactie's allemaal!!! Vooral doorgaan! Ik woon niet in mijn droomhuis, hoewel ik wel van een "bungalow-stijl" hou(is dit huisje niet maar lijkt er wel een beetje op). In de toekomst hopen we in het grote huis naast ons te gaan wonen, dat is een echte gezinswoning. We hebben ook al allerlei leuke plannen hoe we het gaan verbouwen beneden, aangezien het allemaal heel "hokkerig" is
Wij hebben pas geleden een nieuw huis gekocht. Het is een nieuwbouw woning in jaren 30 stijl. Verder is het 'gewoon' een rijtjes woning. Totaal 140 cm2. 4 slaapkamers, ruime badkamer met extra groot bad en inloopdouche en wc. Grote zolder met apart washok. Verder hebben we een heerlijke tuin van 20 bij 7 meter. Het is niet mijn doomhuis, want dat is een boederij met een flinke lap grond waar in mijn eigen dierenasiel kan beginnen, maar ik ben vreselijk blij met ons huis.
klein 3 kamer appartementje . Klein maar fijn, maar wordt lastig strax met de 2e erbij. Zowiezo willen wij vehuizen binnen 2 jaar.
Ons huis staat te koop. Het is op zich een leuk huis, maar niet mijn droomhuis. 4 verdiepingen, geheel onderkelderd (souterrain), 2 bad/douchekamers incl whirlpool, héél erg veel inbouwkasten, heel erg grote keuken, alles redelijk modern. Verder is het een jaren 60 huis, ligt direct aan de hei. Kopuh?! Haha. De minpunten vind ik de tuin (veel trapjes/hoogteverschil), de trap (smal/open), douchekamer boven (erg klein), te veel verdiepingen, waardoor per verdieping niet erg groot.. Souterrain heb ik zelf weinig mee, maar alle mannen die het zien zijn op slag verliefd Mijn droomhuis is hypermodern en strak, liefst (half) vrijstaand en een beetje aparte stijl. Niet perse nieuwbouw, maar toch wel minimaal jaren 90. Saai he?!
Sinds een kleine 6 weken zijn wij verhuisd naar toch wel ons droomhuis! Zijn helemaal happy hier. Het is een vrijstaande woning in 2007 gebouwd. Woonoppervlakte 215 m² op een perceel van ongeveer 900 m² met achter uitzicht op de landerijen. Op de begane grond hebben we een royale hal, ruim toilet, ruime bijkeuken, woonkamer (42 m²) en aparte woonkeuken (43 m²) met openslaande tuindeuren. Op de eerste verdieping 3 ruime slaapkamers (11, 11 en 27 m² met ruim balkon), zeer royale badkamer en apart ruim toilet. Vaste trap naar zolder met een grote slaapkamer en veel bergruimte. Kortom superhuis met een heerlijke grote tuin en nog een grote garage met twee kamers er boven met een enorme oprit. Hier gaan we niet meer weg, elke dag vakantiegevoel!
Een maisonette in een wit geschilderd herenhuis op een hoek, aan de rand van Amsterdam (vlakbij A10), 110 m2 en daaronder nog een grote garage. Absoluut mijn droomhuis, al zou ik als ik mocht kiezen, nu een tuin en 50 m2 toevoegen. Letterlijk iedere keer als ik de straat inrij, ben ik nog vervuld van hoe blij ik ben met die buurt en de schoonheid van die straat (witte herenhuizen uit de jaren '50 en aan de andere kant karaktervolle jaren '30 huizen. Brede straat met veel bomen verder.). Daarnaast is de locatie ook erg leuk! Dus ja, droomhuis, maar wel met een aantal gebreken in ruimte en tuin.
Een waanzinnig jaren 30 huis met alle originele details er nog in, inclusief glas in lood ramen.. 4 verdiepingen en 2 badkamers, veranda en achtertuin. 7 slaapkamers, heerlijk veel ruimte!
Wij wonenin ons droomhuisje! Jaren 30 eensgezinswoning op de hoek, niet groot maar voor ons groot genoeg. De buurt is ook nog eens super. Als we de staatsloterij winnen blijven we hier gewoon wonen, alleen laten we het dan helemaalverbouwen.
wij wonen sinds februari 2011 in een jaren 30 woning, met erker en open haard. Precies zoals ik altijd had gewild. Voorheen in een jaren 80 bouw hoekwoning. We zijn op zoek gegaan naar een andere woning vanwege gezinsuitbreiding. De inhoud is 650 m3 met een diepe tuin. De binnenkant is gerenoveerd, bouwkundig mogen er nog wat dingetjes vervangen worden met de tijd. We wonen hier heerlijk.
Rijtjeshuis uit de jaren ´60 .... ik vind het helemaal geen leuk huisje .... 65m² verdeelt over 3 slaapkamers, woonkamer, badkamer, keuken dus alles al heel klein. Zou ik op zich niet erg vinden maar de kamers zijn zo verschrikkelijk slecht ingedeeld dat ik bv in een slaapkamer niet eens een 1 persoonsbed neer kan zetten. In de keuken kon ik kiezen welk apparatuur ik neer wilde zetten, oven/koelkast of wasmaschine alleen voor een ding was er plaats (dit hebben we gelukkig wel opgelost door een andere keuken te plaatsen). Dan zijn er in de slaapkamers nog zo reusachtige grote inbouwkasten ... vind ze echt spuuglelijk en verbruiken veel meer ruimte terwijl je er niet eens veel in kunt doen. Slecht geïsoleerd maar wel lekker dicht bij school ... kinderrijk is deze buurt niet (tja, dit dorpje is sowieso aan het "vergrijzen" en er wordt meer voor de ouderen gedaan als voor de jongeren) maar wel dicht bij de supermarkt. 2 jaar geleden hebben ze de straat gemaakt ... heel gedoe en ik kan er niet aan wennen. Auto´s die nu veel sneller rijden, geen stoep meer voor de huisdeur en ga zo maar door ... Je ziet het al, helemaal niet tevreden maar op dit moment even geen andere keuze aangezien er niet veel huurwoningen aangeboden worden
Wonen niet in ons droomhuis maar hebben een oude jaren 30 woning helemaal opgeknapt en naar onze smaak ingericht. Hebben 3 kamers waarvan 2 slaapkamers en een best grote zolder voor berging. De woonkamer is enorm groot en licht wat ik heerlijk vind en we hebben een klein maar fijn tuintje voor ons zelf Omdat we zoveel zelf hebben gedaan is het wel ons paleisje maar in de toekomst zouden wij toch iets meer ruimte willen
Droomhuis. Een vrijstaande Jugenstil villa uit 1903 die helemaal origineel was en die we op hebben geknapt. Alle details zitten er nog in. 4 slaapkamers, eindelijk mijn eigen biblotheek. Heel grote tuin erachter, 5 minuten fietsen van de binnenstad, 5 minuten van de snelweg. Prachtige meer dan 3 meter hoge plafonds, een paar nog origineel....we stoken ons een ongeluk
Wij wonen nu in een 2 onder 1 kap met de tuin ingebouwd tussen allemaal huizen (ook achter ons staat een rij huizen). We willen heel graag verhuizen (hebben al een huis op het oog -> vrijstaand met 6 kamers boven en een grote tuin ) maar dan moet eerst ons eigen huis verkocht worden. Verkoop even op een laag pitje ivm bevalling
Nu nog in een heel groot huis (HOB) met 4 eigenlijk 5) slaapkamers. Allemaal grote ruimtes en veel tuin (1 are 700). Maar we gaan het huis verkopen dus waar we over een poosje terechtkomen zal ons een raadsel zijn... Heb mss nog een foto op de pc vd buitenkant, ff zoeken... Is een oudere foto, want nu is er een huis naast gebouwd... En het is helemaal veranderd, rondom pergola gezet en begroeid met blauwe regen etc...