Voorlopig helemaal tevreden met onze eerste koopwoning. Ruim 2 jaar geleden nieuw opgeleverd. Fijne woonkamer met open keuken. En 4 riante slaapkamers en badkamer. Verder door het hele huis vloerverwarming/koeling en een ruime tuin op het zuidwesten. Gelegen in een nieuwbouwwijk, nieuwe school op loopafstand, winkels daarnaast. Laatste plannen die we nu hebben is uitbouwen om de woonkamer te vergroten maar dat komt ergens volgend jaar als het goed gaat En droomwoning..hmm nee blijft leuk om te dromen van meer ruimte, vrij staand enzo. Maarja zolang we geen loterij hebben gewonnen hoor je mij ook niet klagen over ons huidige huis. En er wonen een hoop mensen slechter...
wij wonen in een eengezinswoning (huurhuis) met 4 slaapkamers en helaas geen zolder. het is een hoekwoning met naast ons huis een steegje. het is zeker niet onze droomwoning. dit komt vooral omdat het in een nogal criminele buurt staat. helaas hadden we niet echt keus. maar we zijn nu rond aan het kijken voor de mogelijkheden tot een huis kopen. het liefst zouden we een huis met 3 slaapkamers en een zolder willen hebben met een ruimere badkamer. en in een kindvriendelijke wijk.
Wij wonen in een twee onder 1 kap boerderij. Wij wonen in de stalgedeelte wat is omgebouwd tot woning. Mijn grootouders hebben hier voorheen gewoond. Het huis is niet supergroot maar we hebben een heerlijke lap grond erbij (ruimte voor paarden en kippen, 15.000 m). Het is mijn droomhuis en zou hier nooit weg willen. Het ligt net buiten de bebouwde kom en binnen een minuut in het nabij gelegen dorp. Basisschool is 5 min. Mijn man heeft een eigen bedrijf op 10 min. afstand rijden, hij zou graag die kant heen willen verhuizen maar laat ik daar nou geen zin in hebben...
we hebben net een nieuw huis gekocht, een twee onder 1 kap uit 1974. geen achterburen alleen een groenstrook. 4 slaapkamers en 1 kleedkamer 1 badkamer en een vide. garage langs het huis. ben helemaal tevreden. nu nog verbouwen
Rijtjeswoning uit de jaren 30 met 2 slaapkamers en zolder. We hebben een klein betegeld tuintje. Niet echt mijn droomhuis nee, maar het is een goede starterswoning en ruim voor 3. Half gerenoveerd en we zijn van plan om verder te gaan met de 2e slaapkamer en zolder na de zomer. We hebben ook een veranda maar dat is een lekkend monster dus we gaat dat ook vervangen.
Ik woon in een flat, super rustig (iets te rustig naar mijn zin), 3 grote slaapkamers etc. Wil graag verhuizen, naar leuk klein huisje met een tuintje. Dat de kids lekker buiten kunnen spelen, en je niet overal buren hebt zitten :-D
Wij wonen in een 2 onder 1 kap woning met een grote vrijstaande garage erbij lange oprit voor 3 auto's (handig als bezoek komt er zijn niet echt veel vakken in de straat) grote voortuin (heb je niet veel aan vind ik) en een royale achtertuin 115m2 beneden heel klein halletje wc openkeuken en L vormige woonkamer boven 3 slaapkamers en badkamer (best groot nu met bad wc wasbak en wasmachine willen verbouwen wasmachine naar de zolder en een bad en aparte douche maken...ooit) vaste trap naar een ruime zolder waar we ooit nog een dakkapel op willen zetten. we willen nog een nieuwe keuken en mss ooit nog aanbouwen. de buurt is kindvriendelijk veel speeltuintjes en scholen en lekker rustig, maar je bent zo in het centrum. voor de komende 15 tot 20 jaar is dit denk ik wel prima ik ben hier echt gelukkig en voel me ontzettend thuis hier we hebben ruimte genoeg en nog mogelijkheden tot verbouwen. maar ooit zou ik een boerderijtje willen met lekker wat grond (geen weilanden maar flink vwel tuin) zodat ik wat kippen kan laten scharrelen en een moestuintje (heb nu ook maar niet zo groot) en dat ik dan mijn eigen B&B kan beginnen, dat is mijn droom.
Wij wonen in een oud hotel gebouwd in 1900. Ik ben er super gelukkig in, ik hoop dat we nooit meer weg gaan
Wij wonen in een 'klein' herenhuisje aan de rand van de stad (binnen 5 minuten midden in het centrum)! Met 4 verdiepingen in de souterain liggen de badkamer, washok, wc, hal en keuken met open slaande deuren na de tuin. Beganen grond is de woonkamer 33m² en op de 1e verdieping twee slaap kamers en een wc & dan nog een zolder waar we nog niks aan hebben gedaan maar daar willen we ook nog twee slaap kamers maken in de toekomst. We hebben dit in 2010 gekocht en is echt ons droomhuis! We zijn van plan om nooit meer te verhuizen!
Wij hebben een vrijstaande woning met 5 slaapkamers, een grote hal, aparte keuken, badkamer beneden, kantoorruimte, grote woonkamer van 45 m2. Boven hebben we ook nog een badkamer en een wc, en een opbergruimte. En we hebben een zolder, en zelfs nog een kelder. Wij hebben ook nog een bijgebouw/garage. Een tuin van 700 m2. We wonen aan een kanaal en tussen de boerderijen. Ideaal zou je denken zijn nu sinds vorig jaar november weer terug in Nederland na 5 jaar in Duitsland te hebben mogen wonen, maar ik zou er heel erg graag weer terug naar toe willen.