in week 6 beetje bloed

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door elmer40, 1 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elmer40

elmer40 Lid

30 dec 2011
    5
    0
    0
    Hallo allemaal,

ik ben nu bijna 7 weken zwanger en heb al een paar dagen echt een heel klein beetje bruin bloed.
    Het lijkt niet echt op mensruatie en ik heb ook geen buikkramen die horen bij mentruatie maar vraag me toch af wat het is en of het normaal is.

bedankt alvast

2. s2nddy

s2nddy Nieuw lid

1 jan 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2 s2nddy, 1 jan 2012
    Laatst bewerkt: 1 jan 2012
    ...

3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    als je twijfels hebt dan even de verloskundigen bellen , want hier op het forum zo,n vraag stellen heeft ergens weinig zin toch ik bedoel iedereen is anders bij de ene loopt bruin verlies goed af en bij mijn liep het bij bruin verlies verkeerd af ....

dus kom op meis bel even de verloskundigen morgen en dan heb je gelijk duidelijkheid

4. elmer40

elmer40 Lid

30 dec 2011
    5
    0
    0
    Dank je wel, ik heb dinsdag een gesprek met mijn huisarts, ik heb nog geen verloskundige want ik heb het pas ondekt op 1e kerstdag (dat ik zwanger ben )
    veel sterkte missymaaike

5. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    die miskraam was al in oktober ;) en maart ben nu weer zwanger en hopelijk gaat het dit keer goed ;)

en als je echt onzeker voelt even aan de huisarts vragen of hij een doorverwijzing wilt geven voor een echo in het ziekenhuis

6. elmer40

elmer40 Lid

30 dec 2011
    5
    0
    0
    Ik zal voor je duimen missymaaike,
    Ik hou jullie op de hoogte.
    Nogmaals bedankt

7. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik had t ook, bij mij liep dat helaas slecht af...
    maar, volgens mn verloskundige loopt t ook heel vaak goed af!
    ik hoop voor jou t laatste! sterkte, want t maakt je superonzeker!
    xxx

8. elmer40

elmer40 Lid

30 dec 2011
    5
    0
    0
    Hallo,

Ik ben vandaag naar de huisarts geweest en ik heb sinds gisteren en vandaag geen bloedverlies meer. hij vertelde dat soms de hormonen nog niet weten dat je zwanger bent en het vruchtje zit aan de bovenkant van je baarmoeder, en het beetje bloed wat ik heb gehad was dus een soort van mensruatie maar omdat het stopte en het echt maar een kleijn beetje was, ben ik nu nog zwanger. hij vertelde ook dat 25% van de vrouwen die voor het eerst zwanger woren het verliest of dus een miskraam krijgt. ik moet over 2 wekwn naar het zkh voor een echo, dus afwachten, bedankt voor jullie berichtjes

9. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    25%?? Mijn huisarts vertelde 1 op de 10 vrouwen. En heb gelezen dat als je een kloppend hartje heb gezien de kans nog 'maar' 5% is...

Ik heb er geen verstand van. Ik heb gehoord dat het dan oud bloed is en meestal geen kwaad kan als het maar een klein beetje is.

Maar nogmaals, ik ben geen huisarts.

Succes!

10. babyphat

babyphat Actief lid

18 dec 2011
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het bij beide zwangerschappen gehad tot 25 weken ongeveer... Bij de eerste kwam ik er ook pas na 12 weken achter omdat ik gewoon (weliswaar weinig) bloed verloor... Nu bij de 2e ook echt gewoon 2x mijn menstruatie ongeveer gehad tijdens mijn zwangerschap.. Maar weinig helder bloed maar vooral veel bruin oud bloed..

weet je wat ik mezelf heb voorgenomen.. gaat het mis dan gaat het toch wel mis en heb geprobeerd zo min mogelijk mijzelf gek te maken... Succes!

Deel Deze Pagina