Mag deze kersverse, hormoongedreven moeder even een hart onder de riem? Week geleden bevalen van 2e dochter, oudste is net 2. Mijn man is de komende maand thuis. Maar nu zit ik even 2 uurtjes met beide dames alleen; wat een DRAMA. Evi kan niet slapen en huilt, als ik haar steeds op schoot neem kan ik niks met Iris doen. Draagzak is nog ff geen optie ivm herstel keizersnede. En vlgs mij kan je ook niet handig met een draagzak zitten of wel? Wordt dit ooit beter? Ik wil zo graag dat Evi gewoon even in de box kan liggen en daar in slaap valt zodat ik Iris niet tekort doe... SNIK SNIK
hoi ach meid , ik denk dat je je dochter echt niets tekort doet als je een paar uurtjes met andere dingen bezig bent. je moet nu eenmaal je aandacht verdelen over 2 kindjes. ze speelt toch ook wel eens een keertje in haar 1tje neem ik aan. en als je jongste dochter op bed ligt kun je weer aandacht aan je oudste besteden. ik zit over een paar maanden in hetzelfde schuitje als jij. maar goed dat is niet echt een hart onder de riem steken. probeer er rustig onder te blijven en dan komt het vast wel goed. voor je het weet is je man weer thuis spinnekop
Goh ik herken je gevoel helemaal. Tijs heeft veel last van krampjes waardoor ik niet al te vrolijk meer ben en door hormonen ook nog eens super snel aan het huilen. Hierdoor ben ik wat "ahum" prikkelbaarder en dus sneller boos op de oudste ( 2,5 jaar) Daar voel ik me dan weer super schuldig over en dan begint de huilbui weer. Ik hou me elke keer voor dat tegen de tijd dat ik weer ga werken we alles vast weer op de rit hebben en dat het nu even overleven is maar het komt allemaal weer goed. Anderen kunnen het ook dus wij ook Weet niet of je ook maar iets aan deze reactie hebt maar ik begrijp je gevoel helemaal.
Elke dag en elke week is er weer eentje, en elke keer wordt het weer iets leuker en gemakkelijker! Mijn schoonzusje heeft er eentje van 2,5 en eentje van 2 maanden, en die is het helemaal met me eens. Die eerste weken zijn even bikkelen, maar nu wordt het echt leuker! Hou vol, en geniet van de kleine dingetjes!!!