Een hartje onder de riem.. Sommigen van ons moeten werken met de feestdagen maar je bent vast niet de enige! Ik werk in de gehandicaptenzorg en moet morgen werken van 14.30 tot 20.00 Heb vandaag alvast stoofpeertjes gemaakt en ga dat morgen dus lekker eten met mn bewoners. Maar eerst nog even tijd om uitgebreid te brunchen met mn gezin. 2e kersdag vrij. Maar heb dan wel nieuwjaarsdag een late dienst. Geen klaagtopic, wel benieuwd hoeveel mensen er eigenlijk aan het werk zijn tijdens de feestdagen. En wil ook graag weten wat je dan voor werk doet.
Vroeger toen ik in het ziekenhuis werkte vond ik het altijd wel gezellig om met kerst te werken, er hing toch een speciale sfeer. Werkse, geniet van de sfeer op het werk en vergeet niet dat jullie de daadwerkelijke kerst engelen van de maatschappij zijn!
Haha! Nounou... kerstengelen... Vind de sfeer ook altijd wel leuk. Ga ook altijd in mn netste outfit naar werk.
Ik zou vrij zijn deze kerst, maar een collega hoorde vorige week ineens dat ze rust moet houden en dat ze geopereerd moet worden. Heb toen aangeboden om voor haar te werken. Tis maar van 10u tot 15u, dus kan na het werken gewoon bij het diner aanschuiven.
Jazeker ik ga zo aan het werk! Tot 12 uur en dan vanavond ook nog werken. Maar veel clienten zijn weg dus ik heb het rustig.
Helaas was dat niet toen ik nog in het zh werkte. Minder personeel en de werkdruk was het zelfde dus loei druk.Je kreeg niet eens wat lekkers en daar zat je dan aan je magnetron maaltijd.
Ik werk in de rozen en die groeien gewoon door. Dit jaar moet ik nieuwjaarsdag. Je wordt op 1 van de feestdagen ingedeeld, ruilen mag. Is meestal van half 8 tot ong 12.
Ik werk dit jaar met oud en nieuw. Werken met kerst is leuker qua sfeer maar ik hecht veel meer waarde aan kerst. Daarom kies ik altijd voor oud en nieuw.
Ik moet ook werken van 15 tot 23u zo lekker kerst ontbijten met mijn gezin. Gisteren al kerstdiner gehad. Prima voor elkaar
Net terug uit de nachtdienst, vanmiddag bij schoonouders eten. Komende nacht nog werken. Nieuwjaarsdag de avonddienst. Ik heb geen probleem met werken tijdens de feestdagen.
Ik heb dit jaar geluk, met 24,25 en 26 een late dienst van 15 tot 23 uur. Erg druk, een eigenlijk net als anders. Kerstdiner wordt altijd eerder gedaan ivm extra handen van de ab en teamleiding. Er gaan een hool mensen uit zag ik dus vanaf 21 uur zal het racen worden... natuurlijk een hoop lekkers uit te delen wel, dus kunnen lekker meesnoepen Heb er wel plezier in, in de familie weinig kerstsfeer eerlijk gezegd..
Hier niet maar ik werk nooit op maandagen en dinsdagen dus voor mij is het gewoon weekend . Gisteren wel gewerkt , wel 3u eerder naar huis.