Ik vond het vorig jaar erg gaaf gedaan met al die bekende popnummers. Vooral Do... Ben benieuwd naar vanavond! Wie gaat ook kijken?
Ik zit te kijken. Heb niets met het geloof, ben er eerder een beetje allergiesch voor (snap je) mn moeder leek het wel leuk (ook niet gelovig) maar ben erg benieuwd wat ze er van maken, vind het op dit moment best geinig zo! Lekker nieuwe tijds!
Ik kijk! Ben ook niet gelovig, maar ik vind dit echt super gedaan. Vorig jaar was het ook zo mooi in Gouda, vond het toen ook mooi toen je het oude centrum zo zag. Dat heeft Rotterdam natuurlijk niet, maar de skyline wat ze steeds laten zien is ook erg mooi!
hahahaha, ff broodje kopen bij de snackbar! Kijk, das nou humor boekje in de hand met: God is Gek LOL
Ik kijk ook, vond het vorig jaar zo mooi! Nu wel andere artiesten, weet niet of ze vorige jaar kunnen overtreffen maar tot nu toe valt Danny mij niet tegen.
Net als met de hooikoorts, ik krijg er de kriebbels van en zou liever willen dat het niet bestond... (ben gewoon eerlijk, enkel mijn mening)
@ Vegans, hier hoef je niet gelovig voor te zijn om het indrukwekkend te vinden! Het is gewoon een heel mooi muziekspektakel!! Ik vind Frans trouwens toch wel goed zingen... had het niet verwacht!!
Ben ik met je eens. Het verhaal voor mij misschien niet. Maar zo is er voor iedereen wat wils. En nooit mis met iets bijleren
Mmm, vind Danny supergoed, maar Frans Bauer toch minder overtuigend in deze rol... Van wie is dat nummer 'Later' nou ook al weer? Harry Jekkers? Stef Bos?
Ja,ik word alleen erg verdrietig van dat soort uitspreken, maar dat is gewoon mijn mening/gevoel hoor. Als zoiets mensen nou steun en levensvreugde biedt, dan is dat toch jammer als dat niet zou bestaan? Ik heb persoonlijk ook niks met boeddhisme enzo, maar sommige mensen worden daar ook heel erg gelukkig van, dan vind ik het alleen maar fijn dat het bestaat. Niet elke christen is zo'n Bible belt gereformeerde met rokken en zonder tv hoor Maar ookdat moeten ze natuurlijk zelf weten.
@ Luciaatje: Ik vind het ook niet erg dat het bestaat, en ik vind het geweldig dat mensen er zo veel vreugde in vinden echt wel! Daarintegen vind ik alle narigheid wat er van komt weer jammer... Daarom zou het voor mij niet hoeven te bestaan. Maar dat wil niet zeggen dat ik het een ander niet gun!
Als het er niet zou zijn kan je het ook niet missen... Maar goed, ik ben wel katholiek al doe ik er momenteel niet veel mee. Ik vind het een super programma tot nu toe. Heerlijk om ons mooie Rotterdam ook zo te zien.
Ik zit ook te kijken.. Alleen is vorige week mijn pappa verloren, en nu zit ik te grienen bij elke tekst...