Ik zit nu teen mom te kijken en ze waren net bij het graf van sophia's vader. Weten jullie hoe hij is overleden?
Was het niet door een ongeluk? oef is lang geleden dat ik het gezien heb.... dus weet het niet zeker...
ja auto ongeluk. En toen werd ze opeens ook heel anders neergezet in de serie.. niet meer het feestende tienermeisje die wanhopig op zoek was naar een vriendje maar opeens een verantwoordelijke en menselijke moeder.. heb ik me enorm over verbaasd!
In het begin werd er ook niks over verteld, pas later is de vader een soort van bekend gemaakt. Er bleken ook rechtzaken te lopen van zijn moeder af omdat ze het kleinkind wilde zien oid. Pas toen dat bekend werd dat Farrah in haar recht stond en dus won kreeg je te zien wie Sofie's vader is en wat er is gebeurd. Je kreeg idd gelijk een ander beeld van haar, ze is best koppig en heeft af en toe dingen dat je denkt: Meisje toch! Maar ik vind het ook wel knap hoe ze probeert los te komen en op eigen benen te komen staan.
In Sixteen and Pregnant had ze nog contact met hem en was het toch zon stalkerige jaloerse eikel (ging hij haar bellen enzo)? En in Teen Mom is het een enorm gemis enz, ik snap er echt niks van.
Zondag komt seizoen 2 van teen mom 2 Vorige week is aflevering 1 geweest Teen mom 1 seizoen 4 komt pas in juni in de USA en is het allerlaatste seizoen van teen mom 1
Dat is natuurlijk wel logisch.. Je kan natuurlijk niet voorspellen hoe de situatie is en welke gevoelens er naar boven komen na zo'n gebeurtenis.