In welk seizoen zou jij het liefst bevallen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Frupje, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopmarjanneke

    Hopmarjanneke VIP lid

    10 jul 2008
    13.509
    497
    83
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik vind het voorjaar erg lekker... maar dat komt ook omdat ik heel gevoelig ben voor de warmte. Dus ben heel blij dat ik niet hartje zomer hoogzwanger ben geweest.... dan zou ik zeer weinig buiten zijn gekomen denk ik. Ik word er heel snel duizelig enzo van.
     
  2. mugje

    mugje Actief lid

    28 jul 2010
    379
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb 2 winterkindjes, lekker voor de bevalling en zwangerschap maar ik had toch wel heel graag de verjaardagen in de tuin gevierd!! Maja nu houden we maar gewoon elk jaar een bbq ;)
     
  3. pheline

    pheline Fanatiek lid

    15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ik had altijd graag gewild om zo rond april te bevallen zodat het lekkerder weer werd en je lekker naar buiten kunt met de kinderwagen, maar nu zit ik onderhand in ronde 5 en als het nu raak is wordt het eind december en dat maakt me nu helemaal niet meer uit.

    ik ben al lang blij als ik zwanger raak.....
     
  4. posh84

    posh84 Actief lid

    6 feb 2011
    222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had heel graag in mei/juni bevallen vanwege het lekker weer en de zomer die dan voor de deur staat. Nu ben ik inmiddels ook een aantal cyclussen verder en als het deze ronde raak is moet ik in December bevallen maar dat vind ik ook geweldig, heel graag zelfs :D. Ik ben al lang blij als ik zwanger mag raken. T maakt me nu ook echt niet meer uit. T enige wat me minder lijkt is bevallen op 29 februari en die is er wel volgend jaar. Maar ja we hebben t niet zelf in de hand. En als die dag mn enige kans zou zijn om een baby te krijgen dan zou ik m met beiden handen én voeten vastpakken haha.
     
  5. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Dat maakt me nou echt niets uit.
     
  6. Samarinde

    Samarinde Fanatiek lid

    15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Ik ben zelf halverwege november uitgerekend, en ik hoop wel de decemberdrukte te vermijden, maar je zal zien dat het een sintkindje wordt, of zo. :p Het maakt me niet uit eigenlijk, ik voel me sowieso gezegend.
     
  7. bloem2

    bloem2 Niet meer actief

    Mijn zoontje is in juli geboren en daar was ik heel erg blij mee! heerlijk meteen naar buiten.
    Als ik voor een 2e mocht kiezen dan zou het mei of juni zijn. Heerlijk van het mooie weertje genieten en je kindje kunnen showen zonder dik ingepakt te zijn:D
     
  8. nanette77

    nanette77 VIP lid

    11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    het maakt mij werkelijk helemaal niks uit:)

    Toen mijn dochter werd geboren was het bloedje heet..
    Maar als het ijskoud was geweest was het ook ok;)
     

Deel Deze Pagina