Mijn tempratuur is Gestegen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Suzuki2003, 2 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzuki2003

    Suzuki2003 Actief lid

    23 jan 2011
    101
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 18 februarie een miskraam gehad.
    tot op heden geen NOD!
    NU had ik afgelopen week last van me rechterzij van die felle steken.
    Daarna een dag later had ik een dikke slijmprop in de ochtend!
    Nu ik aan het tempraturen ben zie ik vandaag dat me tempratuur 37,5 is dat is super hoog voor mij lichaam!
    Dat had ik ook bij me laatse zwangerschap wat helaas op een miskraam was géeindigd.
    Nu is mijn vraag kan het zijn dat ik eventureel toch weer zwanger ben! ik heb 3 dagen terug een zwangerschaostest gedaan en die gaf NEGATIEF aan!

    Hebben vrouwen hiermee ervaring en kunnen jullie me wat tips geven op deze mooie zonnige dag!

    groetjes Sam
     
  2. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Tijdens je luteale fase, (de fase tussen eisprong en menstruatie), is je temp sowieso hoger dan in de weken voor je eisprong.
    Dus nee, op dit moment is het nog geen signaal dat je zwanger zou zijn.
    Als je temp hoog blijft na je NOD wel :)
    (NOD is gemiddeld genomen tussen de 10-18 dagen na je eisprong, maar kan ook korter of langer zijn).
    Testen kan doorgaans 2 weken na je eisprong, dus daar ben je echt veel en veel te vroeg mee geweest ;)
     
  3. Suzuki2003

    Suzuki2003 Actief lid

    23 jan 2011
    101
    1
    0
    NULL
    NULL

    Maar was die slijmprop en die steken rechts de eisprong!
    Want ik heb namelijk een onregelmatige menstruatie!
    En ik heb sinds me miskraam 18 februari geen Menstruatie meer gehad. Wel toen der tijd zeg maar 18 februari met mijn miskraam had ik zeker 8 dagen vloeiend bloed!
    Dus waneer zou mischien uiterste me menstruatie kunnen komen oftewel me nod dag!

    dankjewel. x
     
  4. Suzuki2003

    Suzuki2003 Actief lid

    23 jan 2011
    101
    1
    0
    NULL
    NULL
    heb trouwens nu al zeker een paar dagen last van menstruatie krampen en moodswings! Vooral tegen me partner! Kan dat zo zijn in deze periode!
     

Deel Deze Pagina