Rokjes met strookjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Gember, 20 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gember

Gember Niet meer actief

Momenteel ben ik nog wat laatste kleertjes voor m'n babyuitzet aan het kopen. Nu zie ik veel rokjes met strookjes, waar een legging aan vastzit. Een voorbeeld:
    NEWBORN NITGISLA LEGGING - Name it

Zijn die comfortabel voor de allerkleinsten, dus in maat 50 en 56? Of voelt dat wat bobbelig met slapen en zo?

2. Fiora

Fiora Bekend lid

28 jun 2011
    932
    0
    0
    Ik denk niet dat het net zo comfortabel is als alleen een legging maar ik denk ook niet dat ze er last van krijgen...Jurken(niet die tuniekachtige jurkjes maar meer de echte) en vesten/truitjes met mutsen(vooral die laatste) zijn denk ik eerder kledingstukken die echt niet zo lekker liggen voor newborns. Mijn dochter lag in elk geval niet lekker in haar bedje met zo'n muts in haar nek of met zo'n opgepropte rok van een jurk onder de deken.

3. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Lijkt mij juist praktischer dan een legging met een los rokje, dan schuift elke keer het rokje omhoog tot onder de oksels. En het is zachte stof, dus denk niet dat een kindje er veel last van zal hebben hoor.

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Lijkt mij niet dat ze daar last van hebben hoor. Hier sliepen ze sowieso in alles. Jurkjes, rokjes, vestjes etc.

5. Gember

Gember Niet meer actief

Dank voor jullie reacties! Ik ga het maar gewoon proberen dan. :D

Deel Deze Pagina