Hi allemaal, Mijn naam is Bo en ik ben in december gestopt met mijn pil. Ik ga voor mijn eerste kindje. Ik heb geen overzicht in welke club ik kan aangezien het er zo veel zijn met zo veel namen. Misschien leest iemand dit en denkt, he, jij moet in die club. Geen idee of mijn vraag hier goed staat. Ik hoop dat het geen probleem is dat ik de vraag hier stel. Groetjes van Bo
He bo, probeer gewoon een groep uit kijk even waarvan je denkt he dat vind ik leuk! Sommige zitten in meerdere groepen dat vind ik persoonlijk wat vervelend kijk anders even in de groep; gaan voor een kindje in nov/dec
Hoi Bo, Welkom! In het begin is het even zoeken, maar je vindt je weg zo hoor hier op het forum. En anders gewoon vragen! Wanneer is je NOD? (niet ongesteldheid dag) Dan zou je je bij een clubje in het NOD forum aan kunnen sluiten. In 'Gaan voor kindje vanaf november/december 2017' is niet iedereen voor een eerste kindje bezig, maar jij kan daar gewoon mee kletsen. -x- Mooiezomer
Heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik ga kijken wat past bij mij. Fijn dit forum! En fijn zulke snelle reacties. Groetjes van Bo