titel woensdagavond film

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 10 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

oke ik weet het een aantal jaar geleden dat deze film op tv is geweest maar elke keer dan denk ik weer aan deze fil. heeft veel indruk op me gemaakt. nu hoop ik dat deze film op iemand anders ook indruk heeft gemaakt en iemand de titel weet.

Het gaat over een meisje die Caitlin heet. ze woont samen met haar vader in een caravan. Het meisje word verwaarloosd en heeft grote gedragsproblemen. op school ontfermd een juf zich over haar. Eerst moet Caitlin niks weten van de juf en is ze agressief tegen de andere kinderen. Steeds meer vertrouwd ze de juf die haar wast Caitlin en zorgt dat ze schone kleren heeft. Ik kan me een scene herinneren dat ze een mooi knipje in haar haar krijgt van de juf.

Ik heb een boek die is volgens mij op deze film gebaseerd. de engelse titel is one child weet alleen niet of deze film zo heet.

kan iemand me helpen naar de titel?

deze film is meerdere keren op rtl4 uitgezonden geweest

2. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
  3. Ellen291982

ja dat is hem. o wow zo erg bedankt. had gehoopt dat iemand hem kende hier maar dacht die kans is niet heel groot. Vond jij het ook zo'n goede film? dit was echt zo'n film die bij mij in mijn hoofd blijft spoken, maar kon het nergens vinden. hoe kom je bij deze site? ik heb op google gezocht enzo maar kwam nooit verder. ben nu heel erg blij!

nu kijken of ik hem ergens kan krijgen. ben bang als je hem kan krijgen alleen in het buitenland, zit je weer met creditcards enzo.

4. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik heb hem nog nooit gezien. Gewoon eventjes gegoogeld op 'film gebaseerd op boek one child'. :) Het lijkt me wel een echte goede film voor op de bank met een deken over me heen en een doos vol tissues.

5. Ellen291982

ja het is een hele mooie film. ik had one child wel wel gegoogled maar niet zoals jij haha. was beter geweest. heel erg bedankt!

Deel Deze Pagina