In welke eeuw zou jij wel eens willen kijken?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Ik zou wel weer naar het eeuw van de gulden willen en dan met name de jaren 1970 tot 2002 :D

2. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Ik zou terug willen kijken in de eeuwen van verschillende profeten van mijn religie.

Het allerliefste die van de profeet Muhammad (vrede zij met hem) en die van de profeet Isa (vrede zij met hem).

En daarnaast in de tijd van de Industriële revolutie zou ik wel eens terug willen kijken.

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik zou heel graag terug wilen naar de jaren 50 a 60 in amerika.

en ook een kijkje eind 19 e eeuw/begin 20 e in amerika, engeland/schotland, nederland en nog een aantal landen. Die tijd fasineert me er is in korte tijd toen zoveel veranderd.

en ook het ontstaan zien van het dorp waar we nu in wonen.

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

jaren 40 en 50 van de 16e eeuw aan het Engelse hof! Ik ben gek op geschiedenis en zou echt heeeeeeeeeeel graag een tijdmachine willen hebben!

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Not to blow any bubbles maar het hof van de Engelse konigingen van de late middeleeuwen was niet bepaald gezellig en ook niet bepaald schoon of frisruikend... als hofdame had je het vaak erg moeilijk. Je kon nauwelijks trouwen, je had regelmatig te weinig te eten, met geluk 2 jurken (waarvan één voor de rouw) en 24 uur per dag ter dienste van de Queen / Lady.... het was gewoon hard werken en heeeel veel intriges.

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Klopt en toch zou ik gewoon 1 dag willen kijken, langer niet, want dan zouden ze mij al onthoofd hebben daar, als heks of zo.

7. Marieke1983

ja en? kan ik het nog steeds interessant vinden...:)

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Inderdaad. Gewoon even spieken. Niet leven aub.
    Ten eerste, de lucht en ten tweede, dat moeilijke gedoe met al die regels. Nee bedankt.

9. Milujem

Milujem Niet meer actief

Jaren 20 of 50 :)

10. Marieke1983

nee precies. Bij die tijdmachine wil ook graag een middel om onzichtbaar te worden haha! kan ik alles gewoon op mijn gemak bekijken zonder verder deel te hoeven nemen.

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

#51 Aszz, 15 jan 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jan 2013
    Ja juist! Niet dat je 25 verschillende kragen om moet doen, 5 korsetten 3 hoepelrokken en een stinkende kriebelende pruik.
    En dan vooral Hendry VIII niet verkeerd aankijken, want dan is het OFF WITH THE HEAD!

12. Marieke1983

ja idd :D
    wij delen dezelfde wens :)

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Zeker, graag zelfs... denk alleen dat er veel mensen zijn die een verkeerd beeld hebben en dat beeld zal pas bijgesteld worden wanneer we 4D televisie gaan krijgen... stinken!!

14. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    De 17e eeuw (tachtigjarige oorlog, gouden eeuw, republiek der 7 verenigde nederlanden).

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    in de 22e eeuw. ik zou wel willen weten hoe dan alles er uitziet.

Deel Deze Pagina