Misschien dom om een topic voor te openen, maar vroeg me hetvolgende af: Vandaag ging ik op zoek naar nieuwe pyjama's. Eerst bij de honkenmoller gekeken, alleen daar is alleen een pyjamabroek al 20 euro, en een shirtje ook nog eens 20, en 40 euro voor een pyjama vind ik wel erg duur, vooral als ik het er niet aan af zie Toen zei mijn moeder: moet je eens bij de blokker kijken, daar hebben ze nu mooie pyjamas in de aanbieding voor een tientje Zo gezegd zo gedaan. Meteen 2 paar gekocht, 1 rode en een blauwe Ik kom thuis, trek hem aan, en zit verder lekker Totdat ik s avonds op de bank zit en eens goed naar de broek kijk.. Zie ik daar ineens ipv 100x "sweet dreams" 100x SWEAT dreams staan, met andere woorden; "zweterige" dromen toegewenst Iemand anders deze pyjama's gekocht en opgevallen? Om deze pyjama ging het ( kan helaas geen plaatje bijvoegen op mijn tel) damespyjama folder aanbieding bij Blokker - details
haha, nee ik heb hem niet maar zou hem er niet om laten liggen iig. Zolang hij maar lekker zit. Lekkere zweterige dromen toegewenst dan maar.
Ik doe ze idd gewoon lekker aan, vond het ook erg komisch Echt een domme fout, en dan ook nog eens als TIP in je folder zetten Heb blokker ook even een mailtje gestuurd met dat dr zweterige dromen ipv fijne dromen opstaat benieuwd wat hun ervan zeggen
Ik zou zeggen,een zweterige nacht gewenst. Mss komt er nog een kerstuitvoering bij de blokker met de tekst: happy new queer. Die geef ik dan cadeau aan mijn psg.