Ik was benieuwd tot wanneer je nu eigenlijk gewoon op je buik mag blijven slapen...dit mag toch op een gegeven ogenblik niet meer dacht ik?
Volgens mij KAN het op een gegeven moment niet meer hihihi Ik hoor altijd over op je zij liggen dat de meeste rvouwen dt doen (met een speciaal kussen).
nee dat snap ik maar ik dacht ook dat het vanaf een bepaalde periode ook echt niet meer mocht omdat je dan dingewn kunt afknellen ofzo..
Bij de "pufclub" is ons verteld dat je zo lang als je wilt op je buik mag slapen. Waarschijnlijk lukt het op een gegeven moment niet meer, maar je doet er niets verkeerd mee. Het is wel af te raden om op je rug te slapen. Met het hele gewicht van je goed gevulde baarmoeder kun je wel een bepaalde ader (ofzoiets) afknellen, waardoor je duizelig kan worden.
Je mag zo lang mogelijk op je buik slapen. Bij mij gaat het alleen al een tijdje niet meer. Ik werd wel laatst op me buik wakker en dat lag ech niet lekker hoor. Ik ben eigenlijk ook een beetje bang dat je de baby kan pletten. Volgens de vk kan het geen kwaad.
Ik kan vanaf het begin al niet meer op mijn buik slapen..al zal dat in het begin wel een beetje tussen mijn oren hebben gezeten..maar het voelde niet meer goed...Ik slaap nu eigenlijk voornamelijk op mijn zij. Ik heb geen speciaal kussen..dus ik gebruik het hele dekbed en prop dat tussen mijn benen en onder mijn buik..ik omhels het zeg maar hehe...En mijn arme man slaapt dan met een ander laken hehe omdat er niets meer van het dekbed overblijft. Soms lig ik ook op mijn rug..heb eigenlijk tot voor kort steeds op mijn rug geslapen..nu slaapt het gewoon niet meer lekker..maar heb er geen last van ofzo...baby stribbelt ook niet tegen...heb dat wel tijd gehad als ik op mijn zij ging liggen..dan werd ik verrot geschopt. Ik mis het echt lekker kunnen draaien en slapen zoals ik wil... Sowiezo is slapen niet echt een feest meer...mijn schouders en rug doen zeer van dezelfde houding steeds..
Hoi, Ja inderdaad, slapen is geen feest meer Van de ene zij naar de andere zij en dan s'nachts weer eruit moeten om te plassen. Nee, bij mij was het ook al snel gedaan met op mijn buik liggen. Zal ook nog wel een tijdje duren omdat ik ga bevallen d.m.v. een keizersnede. Zal uitkijken naar de dag dat ik weer heerlijk in een vertrouwde houding in mijn bedje kan liggen. Groetjes Françoise
Hier nog een fervente buikslaper. Helaas ging dat al vrij snel niet meer. Op de linkerzij schijnt het beste te zijn voor je kindje, maar daar is die dame van mij het niet mee eens. Als ik op mijn linkerzij lig, wordt ik idd verrot geschopt, dus eigenlijk lig ik voornamelijkl op mijn rug en op mijn rechterzij. Daarnaast heb ik veel last van maagzuur dus ik slaap al halfzittend. Ik kijk er zo naar uit om straks weer heerlijk op mijn buik te liggen en mijn kussen te omarmen
buikslapen vind ik zelf niet meer fijn. Lig meestal op mijn linker zij, soms rechts en soms op mijn rug. Als ik op mijn zij lig trek ik wel vaak mijn been helemaal op, zodat je toch een beetje naar je buik toe rolt. Gebruik wel een kussen voor mijn been op te leggen. Of tussen mijn knieen in. Ligt wel lekker.
ik kan niet wachten tot ik weer met mijn kussen kan knuffelen. ik sliep altijd op mijn buik lekker stevig met mijn kussen knuffelend. nu slaat ik vaak op mijn linker zij of op mijn rug. op een of andere manier lig ik niet lekker op mijn rechter zij. ook heb ik kussentjes in de buurt liggen om me goed in te bouwen haha. en dan lig je net lekker moet je weer naar de wc toe dat vind ik nog het ergste van alles.