ik wist niet dat het stamboomtruitje zo populair was, ik heb m in het wit, met de bijpassende groene broek. Mijn kleintjes krijgen een 1 delig pak aan, ik heb er alvast 2 van ingepakt, in verschillende maten. Eentje hebben ze van mn nichtje gekregen, met het verzoek om dat als eerste aan te doen, en eentje van mij, die ik al eerder met datzelfde idee had gekocht, maar goed dat de maten verschillen...
Mijn eigen kleertjes van toen, jaaa, heb ze nog en zijn nog zo goed als nieuw, vond het wel bijzonder...
Nick heeft in het ziekenhuis ook mijn man's eerste pakje nog aangehad! maar wel nadat hij een eigen eerste pakje had...Hij krijgt dit later net zo mee als zijn vader dat heeft meegekregen...
Stomme vraag... Ben 11 juli uitgerekend... Heb nog geen voetenzak voor de maxi-cosi. Moet ik die wel hebben voor die tijd? Want je weet niet hoe het weer is. Heb ook geen jasje voor ukkie... Moet ik die ook nog aanschaffen?
als je de maxicosi alleen als autostoel gebruikt is het niet nodig, maar ik ga hem ook gebruiken voor korte ritjes op de kinderwagen onderstel en ja ze passen er bij het merk maxicosi tot 13 kg in dus dan is een voetenzak wel handig om de winter door te komen. als ik jou was zou ik toch een jasje halen ook al is het juli, de kleintjes kunnen nog moeilijk hun tempratuur op peil houden dus dan is dit wel belangrijk.
Dank je voor je antwoord. Daar zeg je wat, ik heb inderdaad ook die adapters om de maxi cosi op het onderstel van de kinderwagen te zetten. Dus laat ik idd. maar een voetenzak gaan aanschaffen. Of... zal de voetenzak die bij mijn X-adventure Quicksilver hoort ook in de maxi cosi passen en heeft ie van die sleuven voor de gordels. Laat ik dat eerst eens gaan uitzoeken.
Het is sowieso slim om de eerste maanden allemaal zachte pakjes te hebben en geen stugge stoffen, omdat ze dan heel veel slapen en in bed liggen. Elke keer omkleden in een pyamaatje als ze uit bed komen is niet handig. En die pakjes kun je dan ook gewoon meenemen. Ik zou twee setjes meenemen, een kleine maat 56 en een 50. Dan kijken de zusters terplekke welke het beste past.
Wat betreft Maxicosi. Ik ben in de winter in het ziekenhuis bevallen en we hadden geen voetenzak. We hadden een zacht velours vestje en daaroverheen de deken uit de wandelwagen. Je parkeert de auto toch voor de ingang en hoeft maar 2 meter door de openlucht.