We willen een auto huren voor tijdens onze vakantie. We hebben een maclaren techno xt. Wie heeft deze buggy ook en kan mij vertellen in welke kleinere auto's deze in de achterbak kan?
Ik weet niet hoe groot zo'n ding is maar daar hoef je toch geen rekening mee te houden qua kofferbak? Gewoon opgeklapt tussen de bank en de voorstoelen. De rest vande bagage in de achterbak.
Wij hebben ook een mclaren xt techno en die past perfect in onze nieuwe autootje. We hebben nu een fiat punto. Wel ff wennen na een bmw 5 serie hihi. Maar past gemakkelijk in de fiat punto.
Nou het is wel handig dat de buggy in de achterbak past. Ik had nl. mijn auto al en daar kan mijn buggy niet in de achterbak. Ik zette hem met 1 kind gewoon naast me voorin want achterin heb je nog kans dat hij omvalt. Maar met 2 kinderen is het al moeilijker want dan moet hij voorin en als er dan nog iemand meerijdt dan past het niet meer. Ik heb een Nissan micra maar dan kan een gewone buggy niet achterin.
ik bedoel niet rechtop maar plat achter de voorstoelen... hier past ook geen buggy achterin maar wel prima plat achter de voorstoelen. en als er achterin alleen een kindje in een stoel zit dan ligt hij niet in de weg.