personal trainer

Discussie in 'De lounge' gestart door DarkAngel25, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ik wil zooo graag afvallen! ik wil het heel graag, en het is ook gewoon nodig. Maar op een of andere manier lukt het me niet :x:(:)

Nu was ik me aan het bedenken, of een personal trainer mij niet kan helpen. Iemand die zegt wat ik moet doen, en hoe ik het moet doen.
    Ik heb een aantal site's bekeken, maar nergens staat een soort van prijslijst/uurtarief. Weet iemand dit misschien?

Ik heb echt in mijn hoofd zitten dat het onbetaalbaar is....:(:)

Is hier iemand misschien een personal trainer? en kan me iets meer vertellen?

liefs DarkAngel

2. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken niemand en weet ook niets over prijzen. maar in de sportschool waar ik ga is wel een meisje die een personal trainer heeft en ze is al Immens veel afgevallen!! Tja, sorry, ik kan je dus wel niet helpen... maar ik heb dus wel gezien dat een PT écht motiverend kan werken.

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    #3 DarkAngel25, 16 jun 2012
    Laatst bewerkt: 16 jun 2012
    ik kijk wel eens used to be fat op mtv, en als ik dat zo zie, dan denk ik.. dat wil ik ook!

4. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei, bij mij op de sportschool kost een LAPT zo'n 600 euro voor een week of 6. Twee keer per week ofzo? misschien 3? geen idee. Zoduen groepslessen je niet kunnen motiveren? daarnaast, sporten is super goed, doe ik ook sinds een paar maanden, je wordt duidelijk strakker, maar...eten telt voor 70% en sporten voor 30%. Dus het allerbelangrijkste is je eten, icm. sporten is het ideaal. Maar ook dan gaat het niet altijd super snel, je maakt ook spieren aan als je met gewichten aan de gang gaat. Uitgangspunt wordt eerder je kledingmaat dan je weegschaal ;) Ik ben met een uur of 5 groepslessen (bodypump en cxworx) in 2 maanden rond de 9 kilo kwijt. Ik wil er nog 15 en de sportschool heeft uitgerekend dat ik daar idealiter een jaar over doe. Dan is de kans veel groter dat je een gezonde leefstijl jezelf hebt aangemeten ipv. te crashen via een cambridge dieet ofzo.

Ik zou gewoon een sportschool bellen. Niet egschoten is altijd mis!

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wil je een personal trainer voor alleen sporten? Want alleen van sporten val je niet heel veel af... Dan moet je ook je eetpatroon aanpassen.

6. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Mijn tante en nichtje hebben er ook gebruikt van gemaakt met succes.
    Zij vonden het erg veel geld maar was het dubbele waard.
    Het hielp ze enorm met motivatie ed.
    Ik zou idd gewoon een aantal opbellen. Succes!

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    pfff.. t is dus echt zo duur als dat ik dacht.. en mijn eetpatroon vid ik ook zoooo moeilijk.. ik snoep niet meer....maar ben ook niet te streng, dus op verjaardagen o.i.d pak ik niet niks.. smorgens 2 boterhammen.. smiddags 2 boterhammen.. dus dat is wel oke lijkt me.. alleen t avond eten.. ik lust gewoon niks! heb net nog een keer komkomer geproeft, maar vind het ook echt vies.. lust bijna geen groente of fruit... ook bijna geen vlees trouwens.. dus ben een zeer moeilijke eter..

8. AnneThamar

Moeilijk hoor. Echt zoeken naar wat je wel lust dus. Vlees is niet het belangrijkste qua voedingsstoffen, dus ik zou voral veel proberen met verschillende bereidingen.

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja dat doe ik al jaren haha, zoeken naar wat ik wel en niet lust.. maar ik lust meer dingen niet dan wel.. dus zo gevarieerd ''kunnen'' we ook niet eten hier... ben nu groente soep aan t maken.. lust de groente eigenlijk niet.. maar ik laat t nu wat langer koken. misschien dat dat helpt...

10. AnneThamar

Irritant he. Heb een vriendin die dat dus ook heeft. Heel lastig idd.

11. Je hebt pb;)

Deel Deze Pagina