Ik had een vraagje, Ik lees in de boeken dat je na 3 maanden nog niet echt iets kan zien. Maar mijn buik is al aardig groot. Is dit normaal. Of zou er misschien meer dan 1 in zitten. Het was erg druk bij het echo centrum. Dus ik kan pas volgende week donderdag mijn 1e echo maken. Misschien dat het gewoon normal is. Daarom dacht ik ik vraga het eens aan de expers
denk dat het normaal is, het verschilt per persoon. Bij mij begint nu ook al een buikje te komen die ik niet meer in kan houden haha.
Nee zou ik niet doen meid... bij mijn dochter zag je niet zo heel snel wat bij deze wel eerder, vond echt dat ik al een dikke buik kreeg vergeleken bij mijn dochter, maar het is er echt maar 1... Buik staat in album...
Nou oke, Ben ik weer een beetje gerustgesteld. Iedereen zeg het ook. Je heb al een grote buik en het is zo voeg. Maar oke bedankt
Ik ben nu 10 wekenn zwanger van nr 2, en moet nu echt over naar zwangerschaps kleding..Tis echt onvoorstelbaar hoe snel het gaat met een 2e
Hahaha Ja daarom ik kon het gewoon niet geloven. en dan staat er in die boeken dat je nu nog niet echt wat kan zien. Ik dacht ik ga het tog maar even navragen Gelukkig ben ik niet de enige snelle dikke haha
ik zie niets in je album staan dus kan niet "oordelen" maar ik moest bij de eerste al met 8 weken positiekleding kopen en bij de tweede zelfs met 5-6 weken (zie album en site)
Nee ben net lid geworden. Ga van de week wat fotos plaatsen Nog even uitzoeken hoe ik dat voor elkaar ga krijgen
ik had mijn 1e zwangerschapsbroek aan sinds vorige week mijn buik is ook al duidelijk te zien hoor! dus het kan makkelijk
Ik had ook heel snel een hele dikke buik, en nu met de tweede zwangerschap ook weer maar niet zo heel dik als de eerste. Het lijkt bij mij ook wel alsof er een heel nest inzit Maar ook deze zw is het 1 beebje. Hier zie je 2 fotos van mijn buikje van deze zwangerschap. met 10 weken en 16 weken.