Onze meid is 10,5 maand. Met broekjes zit ze (nog steeds) in maatje 62-68. Alleen zijn de pijpen dan vaak te kort. Ze draagt dan ook regelmatig een rokje met een mailliot. Truitjes heeft ze in maat 74, sommige van 80 passen ook al. Maar daar heeft ze alleen de lengte van nodig, qua breedte past ze ook nog in maatje 68. Maar ja, dan zijn de mouwen weer te kort..
Finn is vandaag precies 7 maanden en hij draagt meestal maat 74...er zijn nu aardig wat truitjes die hij niet meer past...maar 80 is vaak nog net te groot. Of eigenlijk zijn de mouwen iets te lang...maar die sla ik gewoon om. Hij is 73 cm en 9270 gram Bij de geboorte 52 cm en 4200 gram..maat 56 Na 1 week maat 62...dat 2 maanden gedragen en toen 68...met 5 maand 74 en nu dan 74/80
Mijn zoontje is 14 mnd en zit in maat 74. Gisteren gewogen, hij weegt 7.8 kg en is 74 cm, een echt ukkie dus.
mijn dochter van 4,5 maand zit qua broeken in 62-68 maar truitjes toch al vaak 74 ( anders worden het allemaal buik-truitjes en dat staat zo entousiast in de winter ) Ze was 23 dec 65 cm en 7.4 kilo. Ik geloof dat ik ook een flinke tante heb
ruim 3 maanden en past nu goed in mt. 62. alleen wat broeken betreft beginnen sommige te kort te worden dus ik denk dat ik binnenkort als het echt geen gezicht is daarmee af en toe maartje 68 aan ga proberen.
Bijna 4 maanden en net maatje 56, dit is soms zelfs echt nog te wijd en ze past dus ook nog soms broekjes maat 50. Maar ze heeft een beetje vals gespeeld hoor!
Charlotte heeft truitjes maat 74, die heeft ze nodig vanwege de mouwlengte maar zijn eigenlijk te wijd. Rokjes en broekjes heeft ze maat 62 en jurkjes maat 68.
Hier een hele lange dame, 10 weken oud 62 cm, 5900 gr. Ze heeft ongeveer 7 weken 56 aan gehad en nu nog steeds sommige kleertjes. Maar meeste is nu 62. 68 is nog echt veel te groot.
Onze meid is ruim 9 maanden en zit met de truitjes in maat 68 en broekjes maat 62/68. En het ziet ernaar uit dat dat zo nog wel ff blijft. Dat is het voordeel met een klein poppetje, je doet lekker lang met de kleertjes .