Maxi Cosi Mura

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Polletjepiek, Sep 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Aan iedereen met een maxi cosi mura:

Tot hoe oud paste jullie baby's in de kinderwagenbak?

Lisanne is er nu haast uitgegroeid en wil dus de wandelwangeninzet gaan gebruiken, alleen kan ze nog niet goed zelf zitten.

2. busster

busster Fanatiek lid

Dec 6, 2007
    1,462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Ik weet niet echt tot hoe lang Mara in de bak paste omdat ik haar met 5 maanden al in het zitje had omdat ze steeds omhoog wou uit de bak. Je kan het zitje van de Mura helemaal plat leggen zodat het niet belastend is voor het ruggetje van je kleine zo heb ik met Mara ook veel rond gelopen en nu nog steeds alleen wil ze nu echt wel zitten en zet ze het op een krijzen als ik haar zo plat leg als ze nog niet slaapt.

3. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0

haha , precies het zelfde hier !
    ook vanaf 5 maand ... ze ging steeds omhoog.. veelste nieuwsgierig..!
    eerst ff plat leggen en als ze goed kan zitten want je hebt 3 standen , dan elke x weer een standje omhoog..

maar ze vindt het stuurtje nu helemaal geweldig !

4. Polletjepiek

Super, bedankt voor jullie reacties!

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Sterre paste erin tot 7 maanden, maar ze zat met 5 maanden al wel eens in de inzet. Gewoon zo halfhoog zetten zeg maar, dan gaat het al best hoor :)

6. Polletjepiek

Ik twijfelde omdat ze als ze op schoot zit nogal wankelt zeg maar, als ze in haar wippertje zit gaat ze naar voren hangen/zitten. Maar dat is dus geen probleem en kan de bak naar zolder, Hebben jullie de bekleding van de bak gewassen? Hoe dan? Gewoon in de machine op 40 graden ofzo?

7. busster

busster Fanatiek lid

Dec 6, 2007
    1,462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Ik heb de bekleding met een handwasje gedaan en lekker buiten in het zonnetje laten drogen. Maar volgens mij zit er een wasvoorschrift in de bekleding dan weet je zeker hoe je hem het best kan wassen.

8. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Vera heeft er tot 6 maanden in gelegen.
    Tot die tijd was t goed, zolang ik bleef rijden (dus niet te lang stilstond). Ze lag wel met gebogen beentjes, of met haar benen over de rand van de bak gegooid (gelukkig was t hoogzomer).

Met 6 maaden kon ze zelfstandig zitten en dat wilde ze dus ook in de bak. Vond het toen ook pas 'kunnen' in de wandelwageninzet.

Share This Page