haha dan ben ik bij me eerste zwangerschap het meest aangekomen vooral vanaf week 34. ik ben in totaal 35 kilo aangekomen. komt door vocht veel al. had zwangerschapsvergiftiging. nu ben ik 6 kilo afgevallen bij deze zwangerschap.. gek he.
Tot 27 weken was ik maar 7 kilo aangekomen. Dat gaat goed dacht ik nog! Maar vanaf toen ging het hard. In de resterende 10 weken was ik 15 kilo aangekomen.
heel wisselend dus zo te lezen? Ik zit nu ook al op bijna 10 kg.....help!! Gisteren bij de vk zeiden ze dat t prima was...niet te veel...nou dat dat moet ik maar geloven dan?
Ik merk dat het aankomen (en weer afvallen) voor iedereen verschillend is. Zelf ben ik tot de 21e week 13 kilo aangekomen en was me al druk aan het maken wat er zou gebeuren als ik op dit tempo zou doorgaan.. De VK zei ook tegen mij dat aangezien ik zo'n lichtgewicht ben (uhm, was), die exta kilio's echt geen kwaad kunnen, dat je lichaam dat kennelijk nodig heeft. In de afgelopen twee weken is er bijna niets bijgekomen. Ben benieuwd!
Tot nu toe ben ik 1 kilo aangekomen. Vorige zwangerschap heb ik het niet bijgehouden, maar het was ee hoop. Nu verloopt deze hele zwangerschap anders, dus ik hoop maar de hoeveelheid gewicht ook.
Bij mij is t tot nu toe heel wisselend. De ene week kom ik 2 kilo aan, dan weer niks, dan val ik een kilo af en dan kom ik weer aan. In totaal ben ik tot nu toe 10,5 kilo aangekomen.
Zooooooooo ff update Tot aan de 16e week nog maar 300 gram aangekomen! Tussen de 16e en 20e week 100 gram afgevallen Dus in totaal nu 200 gram aangekomen
tm week 19 was ik 0kg aangekomen. Toen woog ik me met 23 weken weer eens en was ik ineens 6kg aangekomen. Nu, met bijna 26 weken hang ik nog steeds op 6kg dus het lijkt wel of die echt ineens van het een op het ander moment ergens vandaan zijn gekomen! Er zit niet echt een patroon in ofzo, dus vind het moeilijk te voorspellen hoe het verder zal gaan.
Ik moest vorige week naar de vk en zag tot mijn verbazing dat ik inmiddels ook al weer 10kg was aangekomen.Ik ben de laatste week idd erg gegroeid dat is ook echt te zien!Ik hou daarnaast ook al wel vocht vast.Ik baal er ontzettend van ik eet echt niet meer dan anders.Ik voel me dus ook echt dik!!Ik beweeg wel een stuk minder maar dat komt doordat ik al veel harde buiken heb vanaf dat ik 14 wk zwanger ben ik zit hierdoor ook in de ziektewet. Van de week heb ik al meerdere reacties gekregen om me heen dat ik erg gegroeid ben en tja dat vrolijkt mij dus ook niet echt op!Vandaag was het helemaal mis toen ik bij mijn schoonmoeder was moest ik lopend naar mijn eigen moeder die woont welliswaar niet ver van hun vandaan maar het is eigenlijk wel te ver lopen.Mijn schoonmoeder vond ook daarom dat ik best kon lopen dat zou goed voor mij zijn.Een maal bij mijn eigen moeder was ik natuurlijk helemaal kapot niet alleen lichamelijk maar ook emotioneel..... Dus ik kan me wel goed indenken hoe jeje voelt we moeten dit echt even voor lief nemen en we doen het allemaal voor het goede doel.....