Ik eet gezond, elke dag bruin brood, veel fruit en elke dag zorg ik dat mijn groente eet. Ik doe regelmatig een middagdutje, maar ik blijf moe moe moe. Ik merk dat ik het vaak niet op kan brengen om nog met mijn dochter te spelen, of iets te ondernemen. Ook stort ik na het avondeten helemaal in, en krijg dan ook harde buiken. zou eigenlijk niet weten wat ik nog kan doen, heeft iemand tips zodat ik iets gezellig wordt? Heb ook behoorlijk last van nesteldrang, maar probeer wel dingen uit te besteden aan mijn man. Maar het schijnt dat ik dat ook niet op een gezellige manier doe *zucht*
Idd je ijzer zou te laag kunnen zijn. Ik heb toen pillen gekregen met ijzer erin dat hielp bij mij wel.
Ik denk dat je gewoon "pech" hebt. Je zou wel je ijzer na kunnen laten meten in je bloed. Ik had ook een te laag ijzergehalte en heb toen staalpillen gekregen. Maar helaas zonder al te veel resultaat. Ja wel eens een dagje dat ik me kiplejker voelde maar dan dagen weer niet. Ik ben vanaf het begin tot het einde (nu bijna) echt heel moe geweest..... Niets aan te doen denk ik nu maar en heb me er bij neergelegd. Succes en ik hoop dat ijzertabletten als dat te laag is bij jou wel goed helpen.
Beweeg je veel? Ik krijg altijd energie van bewegen, van rusten en slapen word ik meestal nog moeier (zeg je dat zo? )
hmm bewegen doe ik niet echt gek veel. Ik bedacht me ook al dat ik misschien meer buiten zou moeten zijn. Maar ja, alleen al de gedachte van mn schoenen en jas aantrekken maakt me al moe Nee hoor, ga het toch proberen en zal de volgende keer bij de vk vragen of ze mijn ijzer nog eens wil prikken. Bedacht me ook al dat ik mijn potje gravitamon op zou kunnen maken, maar eigenlijk slik ik liever geen vitamines...
Idd kan best je ijzer zijn. Had ik ook. Wel de vitamines blijven slikken. En je kan nu ook al Floradix erbij nemen. Is zowiezo goed en helemaal op natuurlijke basis (drankje is verkrijgbaar bij drogist of reformwinkel).
Toen ik zo moe was tijdens m'n zwangerschap, bleek ik vitamine b12 te kort te hebben (en ijzertekort had ik ook). Daar kan je ook zo moe van zijn. Je krijgt dan (verschillend per arts) 1 of 2 keer per week een injectie met vitamine b12. Ik zou als ik jou was even bloed laten prikken.
Ik heb Floradix gebruikt, dat vond ik wel helpen... ik was ook vreselijk moe, de hele zwangerschap door. Veel fruit, dutjes, je doet het allemaal al! Laat je bloed anders op ijzer en B12 prikken.
Hier ook extreem moe en uit mijn bloed bleek dat mijn schildklierwaardes niet goed zijn. Schildklier werkt te traag. Misschien naast ijzer, b12 ook vragen of ze hierop willen prikken?