Het is weer bijna zover, 10 april is mijn schoonmoeder jarig. Ik heb dus echt geen idee wat we aan haar kunnen geven. Het is echt zo iemand van: als ik iets nodig heb, koop ik 't meteen. En ze heeft ook niet echt hobby's ofzo, alleen Milan dan. Vorig jaar heeft mijn vriend 't cadeau geregeld: een bos bloemen. Maar altijd na een verjaardag daar staat 't hele huis vol met bloemen, dus dat vind ik eigenlijk niet zo leuk om weer te geven. Hebben jullie misschien een beter, origineel idee? Alvast bedankt!
Bloemen geef ik eigenlijk nooit, want vaak krijgen jarigen genoeg bloemen. Ik geef dan een bon zodat ze bloemen/plantjes kunnen kopen wanneer ze daar aan toe zijn. Mijn moeder is morgen jarig en ze heeft van ons het boek 'oma, vertel eens' gekregen en morgen krijgt ze een bon voor een gezichtsbehandeling. Zelf ben ik ook niet heel handig met cadeautjes verzinnen, maar dit is wat wij dit jaar hebben.
een oma-weekendje (of dagje) met Milan? doe je er een cadeaubon voor de dierentuin of speeltuin of iets dergelijks bij of een cadeaubon waarmee ze lekker uit eten kan?
Heel leuk idd, maar die heeft ze met kerst al gekregen . @ Daan78: dat boek is idd al wel vast een leuk idee! Zo'n gezichtsbehandeling is niet echt iets voor haar denk ik. Meer tips zijn uiteraard welkom!
Hoioi, Ik ken het probleem. Meestal geef ik haar een themamand (ze wordt vast gek van alle manden). Vorig jaar heb ik haar een voorjaarsmand gegeven met allerlei plantjes voor in haar tuin en zaadjes voor tomaat en aardbeien ed, tuinfakkels. Het jaar ervoor heeft ze een Tapasschaal gehad met daarop kleine houdbare tapashapjes, een fles sangria en een boekje met recepten. Ik heb voor mijn schoonzus een bonnenboom gemaakt toen ze 30 werd met allemaal kadobonnen van 5 euro. (Etos, Hema, Fleurop) Koop een hoop spullen bij de Action en het hoeft niet duur te zijn. Hopelijk heb je hier wat aan. Succes en ik blijf meelezen. Misschien komt er voor mij ook een goeie tip voorbij.
armband van Nomination en dan iedere keer een letertje geven van je zoon. Succes verzekerd! Hebben wij toen ook gedaan. Blijft ook mooi.
Een fotoboekje met de foto's van Milan van echo tot nu? Valt bij ons in de familie erg goed in de smaak. We maken dan ook steeds een boekje op formaat ansichtkaart, zodat het boekje o-ve-ral mee naar toe kan, haha..... Die boekjes zien er na een paar weken al bijna oud uit, omdat iedereen even moet kijken
Ow haha, ik had een paar reacties gemist. Sieraden draagt ze wel, maar eigenlijk alleen maar goud, en daar heeft ze al heel veel van. Een dagje met Milan is wel een leuk idee, maar we gaan volgend weekend al met Milan en mijn schoonouders naar de dierentuin. Zo'n bonnenboom of themamand is ook heel leuk ja, ik denk dat 't zoiets gaat worden. Superbedankt voor de tips allemaal! Waar zp toch allemaal al niet goed voor is .
Neem je zoontje mee naar Madame Tussauds. Daar kan je in een blok glas een gezicht in laten laseren, zodat het 4d is. (weet niet hoe je dit noemt )
Zo'n boekje is ook leuk ja. Ik denk dat ik een Milan-mand ga geven, dan kan dit er ook bij . @ kimonootje: ook al een leuk idee zeg! Maar Madame Tussauds gaan we niet meer redden voor 10 april. Ik ga 't wel onthouden voor moederdag ofzo.
schildersdoek (ook bij action) en dan hem daarop laten kliederen, of je maakt hanf envoedafdrukjes erop. dat vinden schoonouders en ouders vaak geweldig, mijn schoonzusje heeft dat toen voor haar ouders gedaan, die hang in de woonkamer(icl alle foto `s van onze dochter en haar dochter)
Ik heb laatst iemand een lekkere-hapjes-schaal gegeven. Een leuke schaal gekocht bij de Hema en dan tapenade er in, dipstokjes, bruschetta-mix, olijfolie, toast etc. ook allemaal van de Hema. Even leuk in de schaal doen, kadofolie met een strik eromheen en je hebt een leuk kado. Je kunt het zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt.
Oh dit is zo'n goeie tip. En bij elke verjaardag vergeet ik dit weer................ik ga het nu echt proberen te onthouden. Misschien eens een blaadje maken met cadeautips.
Hopelijk zie je snel een leuk cadeautje Ik vind dat ook lastig voor mijn schoonmoeder cadeautje halen...die is de 26ste jarig dus misschien komen er wel leuke tips langs...blijf ook ff meelezen
mijn schoonmoeder heeft een pandoraarmbnd, dus wij gaan dit jaar voor het eerst voor een bedel. normaal altijd plantjes voor op de camping, hebben een stacaravan en mijn vader is bezorger bij de bloemenwinkel, dus krijg 50%korting, dan heeft ze heel veel voor weinig