Leeftijd vrouw: 20 Leeftijd Man: 27 Rookt: nee ( gestopt tijdens eerste zwangerschap) Drinkt: soms Hoelang aticonceptie gebruikt: tussen de eerste en 2e zwangerschap 8 maand toen we voor de eerste gingen een maand of 10 Welke vorm van anticonseptie: condoom Na hoeveel rondes was het raak: 1 keer, ( voordat wij erachter kwamen dat ik zwanger was van zoonlief rookten manlief en ik beiden, hij dronk zo nu en dan een biertje, en ook bij zoonlief was het meteen in de 1e ronde raak, toen we voor de 2e gingen was het meteen weer raak maar dit is een mk geworden in nov. na de miskraam was ik meteen weer zwanger, dus ik ben 3 keer in de eerste ronde zwanger geworden)
Leeftijd vrouw:21 Leeftijd Man:23 Rookt:man wel ik niet Drinkt:man alleen in het weekend paar flesjes bier ik bijna nooit 3x pj is veel haha Hoelang aticonceptie gebruikt:4 jaar Welke vorm van anticonseptie: pil micro 30 Na hoeveel rondes was het raak:4x na 3 en een halve maand 1x 9 maanden
Leeftijd vrouw:30 ( 27 1e zwangerschap, 29 2e zwangerschap Leeftijd Man:35 Rookt:allebei niet Drinkt:allebei niet Hoelang aticonceptie gebruikt:van me 14e tot mijn 25e Welke vorm van anticonseptie: pil stedril 30 Na hoeveel rondes was het raak: 1e zw. 1e keer 2e zw 12e nu zijn we voor een derde bezig, afgelopen november miskraam gehad, was de 1e ronde raak helaas. Nu zitten we na de miskraam weer in de 1e ronde. Moesten de 1e miskraam overlaten gaan.
Leeftijd vrouw:28 Leeftijd Man:24 Rookt:ja beide, vrouw wel aan het minderen Drinkt:vrouw niet meer, man af en toe Hoelang aticonceptie gebruikt:12 Welke vorm van anticonseptie:spiraal en pil Na hoeveel rondes was het raak: we zijn druk bezig liefs MIS
Leeftijd vrouw: 20 Leeftijd Man: 21 Rookt: Ik niet, Mannetje wel helaas, gaat binnenkort stoppen. Drinkt: Ik niet, mannetje af en toe Hoelang anticonceptie gebruikt: 6 jaar Welke vorm van anticonceptie: de pil Na hoeveel rondes was het raak: druk bezig, zitten nu in Ronde 2, was al wel 2 maand eerder gestopt met de pil Heel leuk en interessant om te lezen!
Leeftijd vrouw:29 Leeftijd Man: 30 Rookt: ik, na 5 jaar gestopt geweest te zijn weer begonnen door de stress(nieuwe stop datum 8 maart, gaan we weer verder met de mmm) Drinkt: man regelmatig, ik af en toe Hoelang aticonceptie gebruikt:10 jr Welke vorm van anticonseptie: pil Na hoeveel rondes was het raak: Druk bezig, na ronde 30 zit ik tijdelijk in de overgang in afwachting van IVF Bijzonderheden: endometriose vast gesteld, 2 cystes verwijderd.
Leeftijd vrouw: 31 Leeftijd Man: 38 Rookt: nee Drinkt: heel af en toe een wit wijntje Hoelang aticonceptie gebruikt: 10 jaar Welke vorm van anticonseptie: Femodene pil Na hoeveel rondes was het raak: bij beide dochters was het raak in ronde 3. nu zitten we in ronde 5
ja nou het is indd een behoorlijk zegen..!!! manlief en ik zullen beiden wel ontzettend vruchtbaar zijn
Leeftijd vrouw:30 Leeftijd Man:33 Rookt:beide niet Drinkt:man drinkt regelmatig een biertje, vrouw drinkt bijna niet Hoelang aticonceptie gebruikt:3 jaar Welke vorm van anticonseptie: pil Na hoeveel rondes was het raak: 2, is helaas misgegaan, zijn deze maand opnieuw begonnen
Leeftijd vrouw:25 Leeftijd Man:29 Rookt:beide Drinkt:vriend drinkt af en toe, ik zelden Hoelang aticonceptie gebruikt:11 jaar Welke vorm van anticonseptie: pil Na hoeveel rondes was het raak: 2
Goedemorgen Leeftijd vrouw:26 Leeftijd Man:28 Rookt:ik ben al 7 maanden gestopt Drinkt:bij gelegenheden drinken we beiden wel een paar glaasjes Hoelang aticonceptie gebruikt:8jaar Welke vorm van anticonseptie:de pil (harmonet) Na hoeveel rondes was het raak:zit nu in ronde 8 en ben 3 dagen overtijd dus hoop deze ronde
heb gisterochtend een test gedaan van kv (de duurdere) en die was wel negatief dus misschien heb ik gewoon langere cyclus of zo
Supper al zo veel reactie's. De meerderheid was snel zwanger zie ik, helaas ook wat stellen waar het langer duurd. Die wil ik heel veel suc6 wensen, en geef de moed niet op. Vind het heel interesant om te lezen, en het is ook wel hoop gevend. Iedereen die nu nog aan het proberen is, laat even weten als je een posi test hebt. Ik denk dat de rodeduiveltje komen, gister heel klein beetje bloed verloren met veel buikkramp. en temp is gedaald. nu even wachten tot het echt door zet, dan kunnen we nu officeel ronde 1 staren. dit is dan de eerste ongi na het verwijderen van mirena cyclus van 27 dagen dat is wel netjes.
Jammer, nog een paar dagen wachten en dan nog een keer proberen. Misschien was je net te vroeg met testen.
Leeftijd vrouw: 33 Leeftijd Man: 26 Rookt: Uiteraard gestopt toen ik zwanger wilde worden! Man rookte al niet. Drinkt: Zelden en zeker niet wanneer ik mogelijk zwanger kan zijn. Hoelang anticonceptie gebruikt: 15 jaar of zo Welke vorm van anticonceptie: pil, daarna koperspiraaltje Na hoeveel rondes was het raak: 12 maar dat resulteerde in een MK, nu nog bezig in ronde 18 denk ik.