even kopieren en invullen: Leeftijd vrouw:27 Leeftijd Man: 27 Rookt: Allebei. Drinkt: zelden. Hoelang aticonceptie gebruikt: 13 jaar Welke vorm van anticonseptie: De pil stedril 30 Na hoeveel rondes was het raak: Na 2 rondes
Leeftijd vrouw:23 Leeftijd Man: 23 Rookt: vrouw, net gestopt. Man, wel. Drinkt: allebei niet. Hoelang anticonceptie gebruikt: 9 jaar Welke vorm van anticonceptie: De pil mycroginon/stederil 30 Na hoeveel rondes was het raak: Nog niet, 4e ronde (nu aan het wachten, nog 8 dagen tot NOD)
Leeftijd vrouw: 28 Leeftijd Man: 34 Roken: Ik niet, vriend wel Drinken: praktisch nooit, wel in dec in de ronde dat ik zwanger werd Hoelang anticonceptie gebruikt: 5 jaar Welke vorm van anticonceptie: Nuvaring Na hoeveel rondes was het raak: in de 3e ronde
Leeftijd vrouw: 22 Leeftijd Man: 32 Roken: beide niet Drinken: gemiddeld 1 glaasje wijn per week Hoelang anticonceptie gebruikt: 8 jaar Welke vorm van anticonceptie: de pil Na hoeveel rondes was het raak: de 1e ronde
Leeftijd vrouw:31 Leeftijd man: 33 Rookt: beiden sinds 3 maanden gestopt ivm kinderwens Drinkt: man drinkt af en toe, vrouw drinkt bijna niet Hoelang anticonceptie gebruikt: 13 jaar Welke vorm van anticonceptie: eerst pil, daarna koperspiraal, daarna Mirena Na hoeveel rondes was het raak: nog niet helaas, nu bezig in ronde 16
Leeftijd vrouw:21 en 23 Leeftijd Man:32 en 34 Rookt:ik niet, man wel Drinkt: ja, beiden, maar gewoon 'savons 2 glaasje wijn/biertje. Hoelang aticonceptie gebruikt: va 15e Welke vorm van anticonceptie: pil (na zw.schap vd eerste overgestapt op cerazette ivm BV) Na hoeveel rondes was het raak: beide keren onttrekkingsbloeding na stoppen met de pil en daarna zwanger
Leeftijd vrouw: 29 Leeftijd Man: 33 Rookt: man wel, ik niet Drinkt: Beiden af en toe. Hoelang aticonceptie gebruikt: 17 jaar Welke vorm van anticonseptie: Pil bijna non stop doorgeslikt Na hoeveel rondes was het raak: 7 Note: Mijn man is alleen de weekenden thuis
Leeftijd vrouw: 24 Leeftijd Man: 24 Rookt: Vrouw (nu bezig met minderen en dan stoppen ) Drinkt: Man Hoelang anticonceptie gebruikt: 4 jaar Welke vorm van anticonceptie: Microgynon 30 Na hoeveel rondes was het raak: 13 rondes (18 maanden)
Leeftijd vrouw: 38 Leeftijd Man: 38 Rookt: beide niet Drinkt: beide heel minimaal/tot niet Hoelang aticonceptie gebruikt: sinds de geboorte van onze vorige dochter even niets, dat is bijna 5mnd geleden, daarvoor spiraal (5jaar) daarvoor de pil Welke vorm van anticonseptie: pil/spiraaltje Na hoeveel rondes was het raak: bij onze 1e ronde 1, bij de 2e ronde 5, bij de 3e ronde 2
Leeftijd vrouw: 25 Leeftijd Man: 31 Rookt: geen van beide Drinkt: geen van beide Hoelang aticonceptie gebruikt: 10 jaar de pil Welke vorm van anticonseptie: , microgynon 30 Na hoeveel rondes was het raak: Nog niet, nu maand 8 ronde 6 (sinds 2 maanden in de MMM ivm uitblijven eisprong)
Leeftijd vrouw: 25 Leeftijd Man: 28 Rookt: Hij (nog steeds) en ik (tot aan de positieve zwangerschapstest) Drinkt: Beide met enige regelmaat (feestjes, weekenden enz..) Hoelang aticonceptie gebruikt: 8 jaar Welke vorm van anticonseptie: pil, Microgynon 30 Na hoeveel rondes was het raak: 11
Leeftijd vrouw: 25 Leeftijd Man: 25 Rookt:Vrouw (stopt zodra de test positief is) Drinkt: Beiden weekenddrinkers bij gelegenheden en feestjes Hoelang aticonceptie gebruikt: 10 jaar. Al gestopt sinds 2008! (was pilmoe) Welke vorm van anticonseptie: Microgynon 30 en 50 Na hoeveel rondes was het raak: Nog druk bezig hihi! Zit nu in ronde 5 waarvan we ronde 4 serieus gericht hebben geklust, maar mijn eitje onverwacht 3 dagen eerder sprong!
Leeftijd vrouw: 25 Leeftijd Man: 28 Rookt: Beide Drinkt: Beide nooit Hoelang aticonceptie gebruikt: 13 jaar Welke vorm van anticonseptie: de pil, mycroginon 35,50 en Diane 35 Na hoeveel rondes was het raak: nog niet gaan naar ronde 8
Leeftijd vrouw: 22 Leeftijd Man: 24 Rookt: nee Drinkt: nee Hoelang anticonceptie gebruikt: twee jaar Welke vorm van anticonseptie: Diane35 en heel even Marvelon (pil) Na hoeveel rondes was het raak: 9 echte rondes en een rare hele korte...
Leeftijd vrouw:nu 28 Leeftijd Man:bijna 29 Rookt:gestopt toen ik met de pil stopte Drinkt:af en toe Hoelang anticonceptie gebruikt:10 Welke vorm van anticonceptie: de pil Na hoeveel rondes was het raak:na 16 rondes
Leeftijd vrouw: 24 Leeftijd Man:34 Rookt: beide gestopt in nov 2008 Drinkt: ik: gestopt in juni 2009 man: zo nu dan 1 drankje Hoelang aticonceptie gebruikt: 8 jaar Welke vorm van anticonseptie: de pil, gestopt in juli 2008 ( pilmoe en dachten we zien wel wanneer het komt) Na hoeveel rondes was het raak: 1e zs in juni 2009, ging helaas mis (dus pas na een jaar, maar we waren er niet mee bezig) Daarna pas "bewust zwanger willen worden" (dus dmv ovulatietesten etc) na curretage heb ik 2x een ongi gehad en daarna was het weer raak!
Toen.... Leeftijd vrouw: 19 Leeftijd Man:18 Rookt: hij Drinkt: af en toe Hoelang aticonceptie gebruikt: 3 jr, Welke vorm van anticonseptie: de pil, Na hoeveel rondes was het raak:Justin binnen 3 en Colin 8 mnnd
Ik zal hem ff invullen voor de eerste en tweede zwangerschap Leeftijd vrouw: 25 en nu 31 Leeftijd Man:31 en nu 37 Rookt: hij nog steeds, ik 2 x gestopt bij posi test Drinkt: in het weekend Hoelang anticonceptie gebruikt: 10 jaar en daarna nog 5 jaar Welke vorm van anticonseptie: de pil, mycrogenon 30 Na hoeveel rondes was het raak: 5 en 3
Leeftijd vrouw: 26 Leeftijd Man: 31 Rookt: vrouw nee en man nee Drinkt: vrouw nee en man heel af en toe Hoelang anticonceptie gebruikt:7 jaar, 5 maanden niet, 1 jaar+8 maanden Welke vorm van anticonceptie: pil, microgynon 30 Na hoeveel rondes was het raak:Ronde 1, laatste onttrekkingsbloeding en toen al raak! Edit: Beide overgewicht. Dit is bij ons blijkbaar geen probleem.