Misschien toch zwanger geworden!! Ondanks super korte cyclus!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jaysa, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaysa

Jaysa Actief lid

24 feb 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!
    Ik heb een hele korte cyclus van 19 dagen! Ik probeer al 7 maanden zwanger te worden! Zonder resultaat.. Maar nu... Kan het wel eens raak zijn! Gister was namelijk mijn Nod. En ik ben altijd stipt op tijd.. Heb laatste weken last gehad van maagzuur wat ik normaal niet zomaar heb zonder reden! Ook heel veel lucht in m'n buik .. Vanmorgen ging ik naar het toilet! En wist ik haast wel zeker dat ik ongesteld was.. Wat dus niet zo was.. Ik had wel een zeurende pijn in m'n onderbuik tijdens het plassen. Gister op mijn Nod heb ik negatief getest.. Wanneer zou ik nog eens kunnen testen? Veel liefs

2. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meid!

Ik ben deze maand wellicht hetzelfde gehad. Was 23 februari ongesteld geweest en 14 maart weer. Nu heb ik vanochtend getest en deze was heeeeeel licht positief, dus test volgende week donderdag weer, dat is mijn streven.

Ik had ook al heel erg kort daarna allerlei symptonen die ik gelijk aan het zwangerzijn koppelde, dus wellicht deze maand voor jou ook! :D

Wanneer ben je voor het laatst ongesteld geweest? liefs

3. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou maandag nog ff een kv testje halen en dan dinsdagmorgen weer testen! :)

4. Jaysa

Jaysa Actief lid

24 feb 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    15 maart was ik voor het later ongi! Maar net op het toilet had ik wel HEEEL licht bruinverlies :( hoop dat het niet zo is.. Zo ik met bruinverlies nog steeds zwanger kunnen zijn? Liefs

5. Jaysa

Jaysa Actief lid

24 feb 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Prinsessje is 88 je geboortejaar? Mijne namelijk wel!! Liefss

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Jaysa, je hebt heel korte cycli. Wat is je LF (het aantal dagen tussen je ei en je ongi)?

Doe je ook ovu-testen of kun je je ei voelen? Als je LF namelijk korter is dan 10 kun je beter even na de HA gaan...

Ik hoop natuurlijk voor je dat het deze ronde raak is!

7. Jaysa

Jaysa Actief lid

24 feb 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet wat mijn LF is.. :( en weet ook niet wanneer m'n eisprong is en of ik überhaupt wel een eisprong heb.. De dokter Zei telefonisch dat ik sowieso een eisprong heb!! Mja zou ook maar zo kunnen dat ik die niet heb! Is bruinverlies normaal? Heb wel een ovulatietest gebruikt die positief was! En toen geklust. Maar krijg wel beetje die menstruatie buikpijn.. Begin toch wat wanhopig te worden.. Is toch iedere maand weer een teleurstelling. Mensen zeggen je moet gaan tempraturen.. Hor werkt dat precies? Liefs

8. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is inderdaad mijn geboorte jaar! Op je andere vragen durf ik geen antwoorden te geven.. Ben nl ook nog maar kort bezig!

Maar ik ga voor je duimen!!!

9. Jaysa

Jaysa Actief lid

24 feb 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geef het op.. Net ongi geworden :(

10. Jaysa

Jaysa Actief lid

24 feb 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nouja, bruinverlies.. Ben al 7 maanden bezig :(

11. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    pijn bij plassen klinkt als blaasontsteking

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    weet je wat ik zou doen als ik jou was..
    Mocht je nu niet zwanger zijn dan zou ik gaan tempraturen. Zo kom je er goed achter wanneer je eisprong is geweest in de cyclus.. Want een te korte lf is niet handig als je zwanger wilt worden..

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Jaysa, als je ongi doorzet, zou ik als ik jou was wel vanaf deze maand ovu-testen gaan doen.

Als de reden voor je korte cycli een korte LF is, dan kun je van de HA wat krijgen.

De minimale LF voor een goede kans op bevruchting is 10. Alles onder 10 kan je kansen aanzienlijk verlagen!

Ik hoop natuurlijk echt dat het raak is voor je. Mocht het niet zo zijn, is het wel verstandig om je cyclus in de gaten te houden met OVU-testen (en niet die van de KV met de roze dop)....

14. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Ze heeft toch gezegd dat ze ovu-testen heeft gebruikt ? ;)

Ik zou eerder temperaturen... Elke ochtend op hetzelfde tijdstip de wekker zetten (ik doe altijd 7 uur), gelijk je thermometer pakken en meten. Niet eerst opstaan, want dat heeft invloed op je temp.
    Temp noteren (kan op Fertilityfriend). Doe dit je gehele cyclus, op hetzelfde tijdstip, iedere dag (ook in de weekenden), zonder op te staan. Als je temperatuur minimaal 0,2/0,3 graden stijgt, en dit aanhoudt tot je ongi, heb je op de dag vóór je tempstijging je ei gehad.
    Dan kan je het aantal dagen van je ei tot je ongi berekenen, als dit minimaal 10 dagen is, is het goed. Zou dus inhouden dat je je ei op zijn laatst op CD 9 moet hebben.

Deel Deze Pagina