Ik ben nu 3x in de 2e ronde zwanger geworden. De 2e keer ging het helaas fout bij 4wk en 3dg. En nu hoop ik in december een beebje te krijgen.
bij onze 1e gestopt met de pil in mei 2003, zwanger in okt. 2004, dus 17 rondes (spontaan zwanger) de tweede zwangerschap was in de 2e ronde raak, helaas mk bij 10+3. Van onze zoon was ik zwanger in de 2e ronde na mk. En nu de 1e ronde 7 jaar geleden echt niet gedacht dat ik nu voor de 4e keer zwanger zou zijn
Bij de eerste in de eerste ronde. De tweede in de vijfde... Dat vond ik wel tegenvallen eigenlijk. Maar hier zie ik meiden die er nog veel langer over doen, respect en hoop dat jullie gauw zwanger zijn!
Valt me op dat het vaan of snel is, ronde 1,2 of 3 of juist heel lang duurt, er zit weinig tussenin zegmaar... Hier ronde 3 na het stoppen met de pil, 2 maanden ruim.
Ronde 1 meteen zwanger, werd helaas mk met 7 weken. Nu in ronde 2 (na mk), hopelijk wordt dit dé maand .
bij de oudste in ronde 1 bij de jongste in ronde 1 daarna ronde 1, maar vmk daarna ronde 1, maar wederom een vmk
bij de eerste was het raak bij de 2e ronde, inmiddels zijn we bijna 16 jaar verder en hopen we een babietje te krijgen maar zitten nu in 3e ronde . we wachten af, alhoewel we geen jaren de tijd hebben. Hopelijk word mijn roze in het nod april lijstje