1e: 4de ronde (miskraam) 2e: 2de ronde (dochter) 3e: 1ste ronde (zoon) 4e: 1ste ronde (miskraam) 5e: 1ste ronde (bbz) 6e: 1ste ronde (zwanger)
Ja he Lace. Ik kon er zo snel geen een vinden hierover dus dacht dan ga ik er eens om vragen Wel erg uiteenlopende ervaringen
Van nature niets geprobeerd, direct hulp ingeschakeld want ik had geen cyclus.Clomid 50 was genoeg om een cyclus te krijgen 1e ronde wist ik niet dat mijn eisprong "pas" op dag 23 zou komen, toen al gestopt met klussen... 2 rondes later (3e cyclus dus) was het al raak
Bij mij was het in ronde 1 raak. Nu bezig voor de tweede en zit nu in ronde 2. Dat is dus even afwachten nog
dat lijkt me best bizar. Waarschijnlijk bij de tweede er vanuit gegaan dan het wel weer even gaat duren en dan plots in ronde 1 al zwanger.
1e zw na 14 maand (7 eisprongen) 2e zw eerste ronde - helaas vmk 3e zw na 5 maand (2 eisprongen) 4e zw eerste ronde dus altijd vrij snel zwanger, ten minste als er eisprong was
2e ronde, maar die liep helaas uit tot een miskraam. Nu gaan we er weer voor. Hoop dat het weer net zo snel raak is eigenlijk
Meiden bedankt voor al jullie reacties. Heb ze allemaal gelezen en wat een grote verschillen. Het is toch echt iets heel bijzonders. Het moet allemaal maar net goed getimed zijn. Het zaadje moet maar net het eitje vinden. En dan nog een lange weg te gaan voordat je zon klein wondertje in je armen mag houden
Er is zo'n film van Lennart Nilsson, prachtig. Wat een wonder dat er zoveel mensen op de wereld zijn, als je ziet welke 'obstakels' allemaal overwonnen moeten worden ... Des meer bijzonder , bij mij was het: nr 1: ronde 1 nr 2: ronde 1 mk door anticonceptie heen nr 3: ronde 1