Leuk topic.....en wat wisselend! Ik vind sommige berichtje best heftig om te lezen, want het aantal rondes is bij een aantal erg hoog! Zelf zit ik nu in de 5e ronde en het is 1 dag voor mijn vermoedelijke NOD. ...spannend!!!
Spannend! Ben benieuwd of het raak en ja heftig he? Maakt je wel een beetje verdrietig in sommige gevallen. Maar als nr 1 lang heeft geduurd en nr 2 komt er snel aan vind ik dat toch wel geweldig om te lezen
Tig rondes (en hormonen/ IUI's) achter de rug.. zonder resultaat (ervoor wel 2x spontaan zwanger geweest maar werd MK). Relatie liep op de klippen en toen een aantal jaar niet echt mee bezig geweest (geen partner). Nieuwe relatie; 2e ronde, spontane zwangerschap - en dat terwijl artsen hadden gezegd dat ik sowieso medische hulp nodig zou hebben. Ik heb een heerlijk jochie van bijna 1,5 rond lopen!
Mooi La85. Dan had het in de eerste relatie niet zo mogen zijn. Wat fijn dat het nu dubbel en dwars is goed gemaakt
Bij de eerste in ronde drie en bij de tweede in ronde 5.. Ik voel me erg gezegend als ik soms de verhalen hier lees van mensen die zo lang moeten wachten!
Wat loopt het toch uiteen! Hopelijk wordt het wachten van sommigen snel beloond. Hier een verrassing wat helaas uitliep op een miskraam. Toen een maand gewacht om lichaam te laten herstellen en daarna gelijk zwanger in ronde 1. Schijnt wel dat je na een miskraam vruchtbaarder bent, wat hier dus ook wel klopt.
Eerste ronde bewust ontpillen, tweede ronde gelijk raak. Helaas missed abortion geworden. Daarna derde ronde, na 2 maanden (korte, onregelmatige cyclussen) weer raak. En tot nu toe een heerlijke onbezorgde zwangerschap.
Bij onze dochter* geen ronde, we gebruikten nog anticonceptie en zouden een paar maanden daarna beginnen met proberen. Deze keer in ronde vier, na ruim acht maanden. Ontzettend dankbaar dat het toch nog best snel was.
1e: Ronde 0 (anticonceptie), maar zéér welkom! 2e: Ronde 1 3e: Ronde 1 En nog een mk, ook ronde 1. Ik besef heel goed dat we hier veel geluk mee hebben en ben dan ook dankbaar dat het bij ons zo snel lukt. We hebben zelfs de uitgerekende maand kunnen plannen zeg maar...
Heel uiteenlopend als ik zo lees. Bijzonder eigenlijk he. Bij mij werd vijandig baarmoederhalsslijm geconstateerd. Dus kregen we IUI. De eerste IUI was meteen raak. Dat was na 22 maanden in ronde 26. Zo gelukkig! Nu in ronde 1 voor een tweede kindje. We gaan het eerst zelf proberen. Ik heb al gelezen dat het zomaar kan. We wachten af!
Hier 1e ronde raak! Dacht zelf toen bij ronde 2, maar bij de 1e afspraak bij de VK was ik dus al verder dan we dachten.. Zelf nog een x ongesteld geweest.. In mijn hoofd dat we daar mee heel gezegend zijn