Na het stoppen met de pil heb ik nog een ontrekkingsbloeding gehad. Daarna nog 1 keer ongesteld geworden dus dat moet dan ronde 2 zijn! Kwam nog wel als een verrassing want had niet gedacht zo snel al zwanger te zijn. We wilde wat later eigenlijk echt pas serieus voor gaan Maar ik heb het liever zo hoor! Waren er zeer blij mee! Helemaal als je toch genoeg om je heen hoort dat het niet altijd zo vanzelfsprekend is.. Succes iedereen en voor de zwangere van nu.. Gefeliciteerd!!
Soms lees ik zo veel rampverhalen dat ik haast niet meer geloof dat een hele hoop vrouwen wél gewoon zwanger raken binnen 1 jaar. Fijn om te lezen dat het een hoop van ons wel gegeven is dat het snel raak is!
Bij ons was het in de eerste ronde raak! We hebben er bewust voor gekozen, maar nog niet bewust mee bezig. Een absoluut wondertje dus, inmiddels al een eigenwijs dametje van bijna 2! =)
Bij dochter was ik door de pil zwanger geraakt. Dus dat telt niet haha. Nu was ik bij ronde 5 zwanger, werd helaas MA. Na de MA was ik in de 2e ronde weer zwanger en tot nu toe gaat alles gelukkig goed.
Wat deprimerend om dit allemaal zo te lezen. Wij zitten in ronde 9 of 10 en ben totaal nog niet zwanger. Als ik zo lees hoeveel er slechts 2 of 3 rondes over doen... je mag dan niet wanhopig worden.
Ja ik snap je sammeke.... Ik schrok er ook even van toen ik las hoeveel er zo snel zwanger zijn. Ik zit sinds pas alweer in ronde 8, en je wordt er inderdaad wat angstig van. Ik hoop zo dat wij snel mogen volgen
Ik hoop het ook. Ze zeggen gemiddeld een jaar maar blijkbaar zijn diegene die er een jaar overdoen, de uitzonderingen.... Waar ik hoogstwaarschijnlijk 1 van zal zijn.
kan me voorstellen, maar niet opgeven he! jaar komt idd ook best vaak voor. mijn moeder deed er zelfs 2 over (arts wilde niets doen). ga heel hard duimen voor jullie