Eerste kindje: ronde 10. (Ronde 3 was miskraam) Tweede kindje: ?? (Ronde 4 en 7 waren miskraam) Deze maand gaan we een icsi traject starten en hopelijk ben ik dan eind juli zwanger van een plakbeebje Dus op zn vroegst na 21 maanden blijvend zwanger. Wat een geluk dat veel van jullie al snel zwager waren, ook bij meerdere kindjes!
Na 16 maanden! Haha, mijn man grapt er zo nu en dan over: 16 and pregnant Met name voor de meiden die er langer dan 'gemiddeld' over doen: ik duim enorm voor jullie mee!! Bij ons kwam naar voren dat de kans op een natuurlijke zwangerschap nihil was. Onverwacht toch spontaan zwanger geraakt! De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
1e ronde werd een miskraam. Daarna 3e ronde weer zwanger geworden. Onze dochter kan elk moment geboren worden
Ronde 2 ( maar ronde 1 telt voor mij niet echt mee want dat was meer wachten op mijn menstruatie na stoppen met de pil, pas toen ik ongesteld was geworden dacht ik ZO! We kunnen aan de slag )
Hier in ronde 1. Had wel een hele late eisprong, dus de cyclus duurde al met al alsnog 8 weken. Maar ik heb geen klagen.
Zes zwangerschappen: 1e, 1e, 1e, 1e, 2e en 1e ronde. De helft eindigde in een miskraam. Volgens de gynaecoloog hyperfertiel (sterk vermeerderd vruchtbaar) en daardoor een sterk verhoogde kans op miskramen, want ook de kwalitatief mindere eicellen vormen een zwangerschap. Een ongeluk bij een groot geluk dus eigenlijk, ook al durfde ik er iedere keer niet op te rekenen dat het weer zo snel raak zou zijn (en als het wel raak was, durfde ik niet blij te zijn).
Ronde 26 bij ons eerste kindje (na 5 mislukte IUi's spontaan zwanger). Inmiddels zitten we nu in ronde 29, tot op heden niks
Ronde 3 --> werd missed abortion Ronde 3 na missed abortion weer zwanger --> werd miskraam Ronde 2 na miskraam weer zwanger en nu gaat het goed!
Bij ons in ronde 4, maar dit is helaas een miskraam geworden. Nu weer bezig met de eerste ronde, hopelijk ergens volgende week een positieve test