Dochter (nu 6jaar) was een cadeautje. Spontaan raak. (Ook alleen tijdens zwangerschap en eerste jaar) Daarna gegaan voor 2e kindje. 3e ronde raak. Mk met 6 weken. 2e maand weer raak en nu verwachten we een zoontje.
Eerste :1 maand nadat ik van de gyneacoloog te horen had gekregen extreem dun bm slijmvlies te hebben , ik was daar ivm erg veel en lange tussenbloedingen . Advies : stop met de pil , komende jaar is een zwangerschap niet mogenlijk , maar dan kan het bm slijmvlies herstellen en stoppen de bloedingen . Ik braaf met de pil gestopt , 4 weken later een positieve test , terwijl we er nog helemaal niet mee bezig waren ! Tweede : dwars door de pil heen ( die ik HEEL strikt nam! Ivm bovenstaande !) Derde : 1e ronde ! Wel gepland!
1e ronde, was wel al een half jaar met de pil gestopt omdat ik alle hormonen uit mijn lichaam wilde hebben. Tussentijd condooms gebruikt. Voelde direct vanaf het stoppen met de pil mijn eisprong dat was ook wel heel handig
Ook wij waren 1 van de geluksvogels! Ronde 4. En direct na het stoppen met de pil en ontrekkingsbloeding gestart met ronde 1.
Even kijken de miskramen niet meegerekend op ronde 45 en nu zitten we op 14. Tussentijds wel meerdere miskramen (ben gestopt met tellen bij 10) gehad bij beide periodes
1ste 9 rondes, maar duurde langer dan 9 maanden, door lange cycli (zaten nog net niet aan een jaar), 2de 3 rondes, 3de ook 3 rondes, maar na 2 rondes moesten we wel 3 maanden wachten vanwege een geplande operatie. Toen daarna 1ste ronde raak (dus uiteindelijk duurde het een half jaar).
Eerste kind eerste ronde...daarna voor de 2de de mmm in(geen cyclussen meer na de zwangerschap....toen in de 4e ronde zwanger met clomid....dat was een mk en nu direct spontaan zwanger
Bij de eerste bij ronde 1 direct raak. Nu voor kindje nummer 2 bezig. We zitten inmiddels, en dan tel ik vanaf de miskraam, in ronde 10.