langer dan verwacht

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zasu, 3 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Misschien een beetje vreemd hoor en ik hoop ook echt niet dat ik hiermee de dames die echt al heel lang bezig zijn met het krijgen van een kindje tegen de borst stuit.

Ik heb al 2 prachtige dochters van 7 en 1,5. En eigenlijk was het na de geboorte van onze dochter duidelijk dat dit ons gezin zou zijn /blijven. Tot mijn man eind vorig jaar ineens over een derde begon....en ja toen begon het toch wel weer te kriebelen. Dus besloten om er in maart serieus mee te starten.

Nu zitten we in ronde 4....niks bijzonders zou je denken maar ik ga dus nu (al)twijfelen of het nog wel gaat lukken. Ik ben namelijk 3x in de 1e ronde zwanger geraakt. De eerste keer helaas met 7 weken een miskraam gekregen. Na mijn miskraam 1x ong geweest en toen was ik zwanger van mijn oudste. Toen we besloten dat het tijd was voor een brusje stond ik (vind het nog steeds onwerkelijk ) na 2 weken met een positieve test in handen. En nu ......nu begin ik dus te denken dat het misschien wel niet meer kan ondanks dat ik best goed weet dat het niet altijd zo makkelijk gaat......

Is er misschien iemand die dit herkent?

2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    De andere keren had je gewoon heel erg veel geluk.
    Een jaar is al heel gewoon. Dus zou niet bang zijn dat het nu niet zou lukken.

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik herken het niet. En ik maakte mijmer ronde 4 ook echt nog geen zorgen..

In jou geval is dat ook nog niet nodig, geef het even tijd. Als het na een jaar nog niet is gelukt kun je aan de bel trekken..

4. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    Edit ik denk ook dat je de andere keren gewoon heel veel geluk hebt gehad ! De gemiddelde zwangere doet er namelijk gewoon een jaar over 80% daarvan raakt ook gewoon binnen een jaar in verwachting !
    Ik zit inmiddels in ronde 10 en ben nog geen 1x zwanger geweest !

Succes en hoop dat je snel zwanger bent !

X x

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier was het juist anders. onze dochter lukte 'pas' in ronde 8 en deze keer was het in 1x raak. totaal overdonderd heb ik toch wel tot week 16 tijd nodig gehad om te wennen haha

6. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Bedankt dames. ..ik weet ook zeker wel dat een jaar heel normaal is het is alleen ineens zo anders. Ik ken het gevoel van wachten eigenlijk helemaal niet denk dat dat me gewoon wat onzeker maakt. Ik heb wel altijd een cyclus van rond de 25 dus er komen nog een hoop kansen aan dit jaar!

7. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ik had ook verwacht dat het wel zou lukken in 6 maanden. Eigenlijk iedereen die ik ken is tussen de 1-6 maanden zwanger geworden, dus na de 6 maanden dacht ik ook wel van ohjee. Maar toen ik las dat het gemiddeld een jaar duurt, was ik weer gerust. Pas na 14 maanden begon ik me zorgen te maken.

De kans is super groot dat het nog gewoon lukt, gezien je eerdere 2 zwangerschappen, en de meeste lukt het gewoon in een jaar! Hou daar aan vast :)

8. Overtherainbow

Overtherainbow Bekend lid

14 jan 2015
    781
    198
    43
    Je moet ook maar in je achterhoofd houden dat je al 3x makkelijk zwanger bent geworden, zelfs nog 2 jaar geleden, dus geen reden om te denken dat het nu niet zou lukken!
    Succes.

9. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Jullie hebben helemaal gelijk! Ik ga gewoon lekker verder met proberen en met plezier hahaha

10. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Ze geven vaak aan dat het een jaar kan duren!
    Je zit nog maar in ronde 4 dus je bent nog niet heel erg lang bezig, ik denk dat je ook gelukt hebt gehad dat het al wel eens in ronde 1 is gelukt!
    80% vd stellen is namelijk na een jaar zwanger.
    De kans dat het lukt is bij jullie wel groot gezien het de andere keren ook is gelukt! ik zou me er niet te druk om maken! want stress is ook niet goed ;)
    Succes!

11. BeertjeS

BeertjeS Actief lid

2 aug 2012
    286
    0
    0
    Ik ben twee keer snel in verwachting geraakt. Een keer gelijk raak, gezond jongetje geboren in 2013. Toen we voor een brusje gingen bij 2e keer raak, maar dat werd helaas een miskraam. Ik dacht echt dat ik wel weer vlot in verwachting zou zijn, was immers al twee keer snel zwanger mogen raken. Maar we zitten inmiddels in poging 12... Geef de moed niet op in ieder geval!!

Deel Deze Pagina