voor MK negen rondes.. en nu tweede ronde na MK...of is het nou eerste ronde nu ik voor het eerst weer ongi ben... oh ja, ik weet het weer.. eerste ronde dus... en tweede cyclus als je het begin van de MK meetelt als eerste cyclus.. he he...poeh poeh...word moe van al die statistieken.. hahahaha... succes meid..... Aoife
Hallo allemaal, Wij zitten in ronde 5 voor ons eerste kindje. Ik ben in september 2006 gestopt met de pil. Ik heb tot nu toe een redelijk normale cyclus (tussen de 26 en 35 dagen). Hopelijk is 2007 een goed jaar voor ons allemaal! Liefs, Debby
wij zitten nu in de 3ronde naar een MK in de 1ode week Ik denk nu wel (mag me er niet te veel op hopen) dat het raak is. Ik voel me gewoon......... zo anders.
Hi, Ik ben ff de tel kwijt zeg maar... Gestopt met de pil op 20/12/2005 en tussendoor nog 3x zwanger geweest (zijn dus MK's geworden) dus ik heb eigenlijk geen idee hihihihhihi...
Wordt echt beloond hoor! Ik ben zwanger geworden in ronde 50! (had een lange aanloop nodig denk ik) groetjes Femke
he silla heb je je al eens laten testen op zwangerschapssuiker mijn moeder heeft namelijk ook 3 mk's gehad en toen bleek dat ze zwangerschapssuiker had en na een hele moeilijke zwangerschap ben ik uiteindelijk geboren
@Ikke21, Na mijn 3e MK (24/12/06) moest ik allerlei bloedonderzoeken doen waaronder Suiker... Dusssssssss ik ben nog in afwachting van alle uitslagen. Maar bedankt voor de Tip! Greetz Silla
Voor ons is het ronde 13 voor ons eerste kindje. Ik zit in precies hetzelfde schuitje als member Troela, ronde 13 en dag 7 van mijn cyclus.
Hoi Ikke Kun je al zo vroeg in de zwangerschap dat hebben dan? Had je moeder te laag of een te hoog suikergehalte? Krijg je daar dan meteen medicijnen voor? Alvast bedankt voor het reageren, liefs irisje Ohja ik zit in de 11e ronde, inclusief 2 mk's
Wij zijn bezig met ronde 2 morgen is mijn NOD dus hopen hopen en anders gaan we weer verder naar ronde nummer 3
Hallo Iris Mijn moeder had een verhoogd suikergehalte en mocht vanaf het begin van haar zwangerschap van mij (toen dus bekend was dat ze zwangerschapssuiker had) al bepaalde dingen niet eten enzo. Verder weet ik dat de reden van haar eerdere mk's dus ook die zwangerschapsuiker was. Over medicijnen en dergelijke weet ik niet veel, maar als je wilt kan ik het wel aan mijn moeder vragen dan kom ik daar later op terug.