Gefleiciteerd funny me! wij zijn in de 11 ronde beland naar de gyno op,de 12 febru. Mag ook wel een raak zijn. jennie72
Ja inderdaad Jennie, wij zaten ook al een tijdje in de mmm. Heb in april een hsg gehad, en zijn tijdje daarna met iui begonnen. En de 4e iui was raak!
Ik heb geen idee of ik hier al eens wat gemeld heb, dus doe ik het in dat geval nog maar een keer. Ik ben nu bijna 10 maanden gestopt met de pil en zit nu in de wachtkamer van ronde 12... *zucht*
Ronde 9 voor eerste wondertje! En hopelijk wordt deze beloond is het geluks getal van mijn hubbie! Liefs Pearly
hoi hoi wij zitten in ronde vijf en ik baal er nu al van heb altijd gedacht dat een baby maken zo gepiept was DUS NIET........ ben benieuwd wat het deze maand doet groetjes tamara
Hallo, Ik zit in ronde 7 alweer... het gaat heel hard maar nog steeds niks. Tamara85 ik dacht ook dat zwanger worden heel makkelijk was... NIET DUS! ik baal ervan. iedere maand word ik weer ongesteld. ik hoop echt heel diep in mijn hart dat het snel raak mag zijn voor ons en voor iedereen die bezig is om zwanger te raken. xxx Tamara
hoi tamara24, ik denk dat ik er in het begin te makkelijk erover dacht. maar het ergste vind ik nog die nep sympthomen......(misselijk,harde onderbuik,pijnlijke tepels etc.) je lichaam houd je iedere maand gewoon voor de gek........ maar ik moet zeggen dat ik deze maand nog geen rare kwaaltjes heb gekregen. ik kan niet wachten tot het de 30ste is en ook weet of ik door kan naar de februarie NOD of naar de oktober mama's hihi
We zijn vorig jaar februari begonnen en zijn nu 2 miskramen verder en nog niet weer zwanger. Van onze dochter was ik binnen 2 mnd zwanger!