Willen gaan voor een tweede, economische crisis

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tum83, 17 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Er is altijd wat.... Denk dat deze wel voor ons geld.

Tijdens de zwangerschap van onze dochter is mijn contract niet verlengd.
    Heel erg vond ik dat, werkeloos zijn. Maar aan de andere kant was het ook heerlijk! Ik kon ongestoord genieten van mijn zwangerschap en had alle tijd om de kinderkamer in orde te maken en lekker te nestelen.

Onze dochter is bijna 2,5 jaar oud en nu kriebelt het niet zo zeer als dat mijn eierstokken zo hard ratelen dat de buren er vast van wakker liggen. ;)

Maar ik heb een halfjaarcontract bij mijn huidige werknemer en mijn man zit momenteel midden in een reorganisatie. Hij zou eind van deze maand meer duidelijkheid moeten krijgen.

We wachten dus maar, weer. Wat is nou nog twee weken wachten? Dan zullen we te horen krijgen of mijn man straks nog wel een baan heeft. Over mijn baan maken we ons geen zorgen. Dat komt wel goed.
    Maar stel dat hij zijn baan verliest? wat dan? Dan nog maar weer minimaal een jaar wachten?

Frustraties alom dus. Er is altijd wel wat. Ik vind dat we er voor moeten gaan. Hij is bang. En ik wil niet zwanger worden zonder dat hij er volledig achter staat. Dat lijkt me te eenzaam.

Zijn er meer vrouwen die in zo'n situatie zitten of hebben gezeten? Wat gaan jullie doen of hebben gedaan?

2. blub29

blub29 Actief lid

14 jan 2014
    109
    0
    0
    Ik heb geleerd dat wachten niet zo veel zin heeft er gebeurt altijd wel wat en weetje het moet ook nog maar lukken bij mij zou het nooit meer een reden zijn om te wachten ik was 23 toen ik me meisje kreeg daarna moest ik zo nodig carrière maken voor een betere financiële toekomst toen we er eenmaal voor wilde gaan kreeg manlief een heel zwaar auto ongeluk en nu zijn we alweer 8 jaar verder

3. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Jeetje Blub, wat heftig!
    Is het uiteindelijk wel allemaal goed gekomen met hem?

En ik wil ook helemaal niet meer wachten.
    Vanavond maar weer eens een goed gesprek voeren.

4. blub29

blub29 Actief lid

14 jan 2014
    109
    0
    0
    Ja hoor heeft wel heel lang geduurd en lang in een revalidatie centrum gezeten en nu ook al weer een paar jaar een Gelukkige gezinnetje hier is dus ook de wens voor een tweede en wij laten ons door niks meer stoppen haha

Deel Deze Pagina