1e in ronde 8 een een gezonde dochter geboren 2e in ronde 1 ( VMK geworden ) 3e in ronde 1 ( VMK geworden ) 4e in ronde 1 ( en hopelijk is dit een plakketje )
1e ronde! Nu 5 weken en 1 dag zwanger. En rustig aan het wachten tot 24 maart, dan heb ik mijn eerste echo. Ik blijf er gereserveerd onder gezien de kans dat het mis kan gaan omdat m'n zwangerschap nog zo pril is
Pff sommige meiden zijn echt kang bezig! Diep respect voor jullie dat jullie doorgaan en de moed niet verliezen! Al snap ik heel goed dat dat lastig is soms.. Ik word zelf al zo ongeveer knetter elke maand.. Probeer kalm te blijven en mezelf te vertellen dat het vast snel gaat gebeuren maar er blijft een (spreekwoordelijk) stemmetje in mn achterhoofd zeggen dat t misschien wel eens heel lang kan gaan duren..
Ik heb ronde 3 geklikt omdat we het tweemaal van te voren geprobeerd hadden, ik volgens de test zwanger was maar na een week ongesteld werd.
1e keer zwanger in ronde 1 werd een miskraam, 2e keer zwanger in ronde 1 van onze dochter, 3e keer zwanger in ronde 1 van een zoontje nu.
2x in ronde 4. 1ste keer werd een MA op 10w, ronde 4 naar de MA was ik opnieuw zwanger, deze keer gaat het goed.
Hier ronde 1 meteen zwanger, helaas mk. Daarna 5 maanden zonder resultaat. Ff een stop genomen en nu weer meteen zwanger na de "stop"
Ja, misschien een valse test, weet ik niet Maar idd na de derde ronde (3 maanden!) wel gelijk raak en het resultaat is te zien